fredag, november 25, 2011

Gi deg til kjenne, og vinn premie!



Kven er du som leser bloggen min? Er du innom heilt tilfeldig ein gong og aldri meir? Eller kjem du att med jevne eller ujevne mellomrom? Eg hadde blitt SÅ glad om dei som leser kunne lagt igjen ei lita helsing så eg får sjå kven som er innom. Smilefjes

Gi deg til kjenne, så kan det hende DU blir trekt ut til å vinne ein heimelaga premie. Har du ikkje hund, er premien noko heimelaga og personleg. Om du har hund, syr eg personleg halsband til hunden din. Du vil få mulighet til å påvirke litt korleis det skal sjå ut. Emil og Ayla sine ser slik ut:
100MEDIA_IMAG0064IMAG0066

 


Her er band eg har laga til andre:
SAM_1777Halsbånd 001
Eg har mange variasjonsmuligheter, så du kan få eit heilt unikt halsband Smilefjes


Halsbånd 008

 

Her følger bruksanvisning for korleis du legger igjen kommentar.
ScreenHunter_22 Nov. 25 12.12
Nederst i innlegget ser det alltid slik ut. Klikk på der det i grønt står kor mange som har kommentert.

 

 

ScreenHunter_23 Nov. 25 12.13
Skriv kommentaren din i det store feltet, skriv inn bokstavkoden som er unik for kvar gong, og velg Identitet; “Navn/nettadresse” dersom du ikkje har registrert deg med eigen blogg.

 

 

ScreenHunter_25 Nov. 25 12.31
Skriv inn navnet ditt og eventuelt ei heimesideadresse om du har det. Og trykk deretter på den oransje knappen som heiter “Publiser kommentaren din”

Deretter er det berre å vente på at tidsfristen går ut om tre veker, den 16. desember. Trekningen kjem til å vera heilt og fullstendig tilfeldig og rettferdig Smilefjes som blunker

24 kommentarer:

  1. Jeg er her og titter med ujevne mellomrom :)

    SvarSlett
  2. Jeg er innom og titter litt på hva dere holder på med i tide og utide ;-)

    SvarSlett
  3. Jeg er innom ofte og titter på hva som skjer, du bor jo så langt borte nå :) Og jeg liker både stil og innhold i bloggen din kjempegodt :)

    SvarSlett
  4. Æ heite Krissi og æ læs AILLE innlæggan dine.. sjøl om æ ikkje kommentere på aille.. :)

    SvarSlett
  5. Fast tilhenger her! :-) Innom og sjekker oppdateringer hele tiden! ;-) Kjekkeste bloggen jeg leser. Stor klem fra Renate

    SvarSlett
  6. Så mange koselige svar, dah! :-)

    Sjansen for premie er nå 1:5, og det er rimelig gode odds! :-)

    SvarSlett
  7. Jeg leser bloggen slavisk :D
    Ikke det innlegg jeg ikke får med meg!
    Kommenterer ikke alltid, men smiler som oftest stort for meg selv!

    Klem

    SvarSlett
  8. Og jeg er også inne og ser her med jevne mellomrom!:) Jeg er imponert! Og nå er endelig Kairos ferdig med kennelhosten også -så han lurer på om han får lov til å treffe Emil igjen om ikke for lenge?
    Alt godt fra Hilde

    SvarSlett
  9. Så kjekt med så mange kommentarer! :-)

    "smiler som oftest"? Ikkje alltid, altså? ;-)
    Neida.. skjønne kva du meiner :-) Tusen takk!

    Hilde, Emil vil på tur snart, han, ja! Det blir jo tidlig mørkt, men eg har TO hodelykter som funker ypperlig hvis me velger ein ettermiddag. Så setter me bare refleksbånd på hundane, og så kan dei springe og kose seg som dei vil ;-)

    SvarSlett
  10. Jeg følger bloggen din slavisk, men kommenterer vel ikke alltid, beklager det.
    har deg på bloglovin så det kommer opp hver gang du har blogget. Gleder meg til å lese for jeg blir inspirert av bloggen din:)

    SvarSlett
  11. Her er også en temmelig fast tilhenger - og leser, av den flotte bloggen din ;)

    SvarSlett
  12. Jeg er også innom og titter. Liker godt å følge med dere :)Hilsen Hilde og Kenzi :)

    SvarSlett
  13. Jeg er innom bloggen din Kari Anne og synes du skriver artige og forfriskende innlegg om hundehold/trening på både godt og vond :-))

    SvarSlett
  14. Kom nok bare susende innom her tilfeldig, liker å sitte og lese blogger om hunder og eierne dems, så har nok sett en kommentar i en gb eller noe.. :o) Utrolig fine bånd du lager, tar du bestilling, hva er evnt pris for 55-60 cm bånd?
    Førjulshilsen fra Optimi Amici

    SvarSlett
  15. Oyoyoy! Så kjekt med så mange svar på dette innlegget, altså!! Tusen takk for alle fine ord, eg tar dei til meg, eg! :-)

    Kari,
    Eg tar ikkje bestillingar heilt endå, for eg har litt problemer med håndledda mine, men over nyttår blir det kanskje, og eg er ikkje heilt sikker på kva prisen blir. Men det blir under 200 kroner, i allefall. Eg bruker ca tre timar på eit bånd per i dag, så det er ikkje rare timeprisen ;-)

    SvarSlett
  16. Jeg leser - hver gang faktisk.
    Du ligger på blogglista mi og alle oppdateringer kommer opp, veldig kjekt!
    Hvorfor, jaktlabbe fan rett og slett :-)

    SvarSlett
  17. Eg e blod fan av både bloggen, damå og begge hundene ;) God klem

    SvarSlett
  18. Kari H,
    Du har jo sjørøver, du også, jo! :-) Du har ein veldig kjekk blogg, du også! Fine bilder og mykje kjekke innlegg! :-)

    Carita,
    Right back at 'ya! Goood klem tebake!

    SvarSlett
  19. Eg kan ikkje la vera, sjøl om eg e søster di, så selvfølgelig er eg også innom både titt og ofte.

    SvarSlett
  20. Du rakk det jammen akkurat bare såvidt ;-)

    SvarSlett
  21. Hei Kari Anne.

    Jeg er innom bloggen din, siden jeg selv har en nydelig Labrador :)
    Fin blogg du har!

    SvarSlett
  22. Hei hei! Jeg gir meg til kjenne! Vet hvor koselig det er med kommentarer :)
    Og de halsbåndene du lager var nydelige! <3

    SvarSlett