tirsdag, mars 01, 2011

Konkurranse med premie! Stengt for bidrag.

 

SAM_0832
21. april. Såvidt det er littegranne slush att nå!

resize_image_-483054465
20. april. Isen delte seg rundt klokka 15:00

SAM_0826
19. april. Nå går smeltinga fort!

SAM_0823 
17. april, og nå begynner det å skje ting!! Det skal nevnas at det var snerk på HEILE vatnet kvart over seks i dag morges...

SAM_0710SAM_0718 
Det første biletet er tatt 13. april, og det andre 15. april. Me har hatt nokre dagar no med ganske kaldt vær om natta, så det har vore snerk på den opne råka dei siste morgonane nå. I dag (15. april) er første dagen utan snerk :-)

 

 SAM_0558 SAM_0599 SAM_0678
Desse tre bileta er henholdsvis 8. 9.og 10. april.   :-)

 

SAM_0520 
6. april. Nå kan det vel ikkje vera lenge til isen går?

 

SAM_0476  
1. april og framleis inga råk. Me har stort sett fire, fem plussgrader om nettene.

SAM_0299SAM_0303
22. mars.
Det har kome skuggar utpå sjølve tjernet, og på det første biletet, som er tatt i morges, er det berre ei råk ytterst til høgre ca midt på. På det andre biletet har det kome to nye råker, så dette går fort! Eg er spent på kven som kjem nærmast av dei som har vore med og gjetta!


resize_image_-536075946

Sånn såg tjernet ut 1. mars.

Konkurransen var å gjette dato for når tjernet blir isfritt.

Premien er ikkje fastsatt endå, men det blir eit eller anna eg har laga.

Konkurransen er nå avslutta, eg har sett den første råka på tjernet, og det vil nå bli jevnlige oppdateringar med bilete av tjernet medan isen går. Lykke til!

 

Desse deltek:

Krissi 25.mar
Gunn 28.mar
evy 01.apr
Carita Leppanen 07.apr
Gerd Marit 15.apr
Aase 18.apr
Maren 20.apr
Marit 23.apr
Tone 27.apr
Olaug 01.mai
Kari-Anne 12.mai

12 kommentarer:

  1. Håper dere får klart varmt oppholdsvær framover, men det er mye som skal bort, så jeg tipper til påske: 15. April. :)

    SvarSlett
  2. Eg håper hverken Olaug eller Kari-Anne er så mykje som i nærheten eingong! :-)

    Vetle tipper 20. april, men han er IKKJE med i konkurransen, altså ;-)

    Me aner jo ikkje når tjernet blir isfritt, me veit berre at det var ingenting snø her då me var og fekk nøklane 15. mai i fjor. Kvitveisen hadde dukka opp, og alt var bart :-)

    SvarSlett
  3. Eg trur det kjem til å gå fort sår det først sett igong med mildveret!

    Så 28 mars er stalltipset

    SvarSlett
  4. Eg tror dessverre det blir uti april...ivertfall hvis du med isfritt meine at det ikke e någe mer is på vatnet, så tippe at 27 april e all is vekke ;-)

    SvarSlett
  5. hmm prøver igjen.
    Jeg tipper 18 april kl 20. Vet det er optimistisk, men jeg liker å være det:-)
    Håper for din del at den fosvinner lenge før!

    SvarSlett
  6. Tipper bursdagen min... :)

    SvarSlett
  7. Dette var vanskelig, men de har meldt kaldt til helga igjen....

    Tipper 23 april:-).

    SvarSlett