mandag, november 09, 2009

Rallytrening og siste innspurt før konkurranse.

I kveld hadde eg bestemt meg for å ta ut Ayla FØR alle hadde gått heim. Ho har vore så sinnsjukt treningsvillig i det siste, og er nå faktisk HALTFRI! Ho fekk Prednisolon tirsdag for to veker sidan, og har ikkje halta på over ti dagar nå! Det er så deilig!

Først var eg med eit par andre og trente, og så kjente eg at  eg var klar for å ta henne ut. Ho var fullstendig på nett fra eg tok henne ut or bilen, og det til tross for at hundar hadde bjeffa rundt henne med jevne mellomrom i nesten to timar.

Først trente me litt på fri ved foten på god avstand frå dei andre, og ho var som limt til låret mitt med kontakt som eg er heilt sikker på at berre ein rottweiler kan by på.
Då banen var ledig, gjekk me bort dit og eg tok faktisk av henne båndet og gjekk med henne  laus! Uææææ!!! Neste mondag er det jo konkurranse, og då må ALT av... *grue grue*
MEN det gjekk sjølvsagt gullfint, og eg oppdaga eit par-tre ting eg må trene på i løpet av veka: Prike litt på det å få henne i front; korleis er beste måten?
Pirke litt på at ho sit heilt i ro i sitt og bli.
Trene med skilt, og at ho ikkje skal sette snuten på dei
Signalkontroll på innkalling. Etter at dei andre hadde gått i kveld, og det berre var Ghita og eg att, ba eg henne kikke på eit par øvelsar som eg har lurt litt på. Ein øvelse eg har gløymt å trene på er innkalling med sitt i front. Då eg ropte KOM til  henne i kveld, lea ho ikkje på eit hår eingong! What?? Eg tenkte at eg måtte sei AYLAKOM, men ho bevegde seg ikkje då, heller. Så stilte eg meg med sida til og ropte, og då kom ho som ei kule og satte seg i front. 

Mens Ghita og eg rydda saman skilt og kjegler, fekk Ayla gå og rusle rundt oss og snuse etter godbitar. Det var heilt greit, og eg følte faktisk at eg hadde ein heilt normal hund som ikkje var redd for nokonting. :-) Men så kjenner ho jo Ghita etterkvart, og det hjelper at Ghita ikkje driver og maser på henne..  ;-)

Og så syns eg det er så kjekt at det er så mange som bryr seg... Det var fleire som spurde koss det gjekk med henne i kveld :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar