mandag, mars 26, 2007

Diverse nyheter dei siste dagane.

Først må eg bare sei at eg fant ein link i dag, og den skal eg printe ut og henge opp ved do, sånn at eg leser den ofte!

http://www.clickerdogs.com/trainingreminders.htm

Så fant eg bloggen til ein av instruktørane på Hundeeierskolen:

www.etologi.no


_________________________________


Sånn, då var det unnagjort.

Fredag hadde Vetle og eg det me i ettertid har navngitt "Turen fra Helvete" med Joey og Ayla. Felles kosetur med hannhund og tispe er eit konsept som opphøyrer å eksistere dersom den eine av hundane har løpetid og er høgløpsk. Joey hylte heile forbaska turen, og dei som traff oss lurte heilt sikkert på om me gjekk med pigghalsbånd på han... Ayla koste seg, så ein av fire fekk i det minste noko godt ut av turen...

På lørdag sendte eg Ayla og Vetle ut på egenhånd, men først måtte eg instruere Vetle i båndtreningens verden. Joey og eg skulle rydde og vaske på kjøkkenet imens.

Fem minutter etter at Vetle hadde parkert kom der ei melding på mobilen min: "Her er det så mye folk at jeg vet ikke hvem dette er mest terapi for! :-)" Han skriver nemlig på bokmål til meg, sidan han er sørlending, stakkars ;-)

Dei gjekk og sulla i sentrum av Stavanger rundt to timar, og alt gjekk godt heilt til slutten av turen. Då kom det ein wheaten i flexiline nesten heilt bort til henne, og då bjeffa ho og drog mot hunden.
Eg har kome fram til at ho ikkje er hundeaggressiv, for om ho går laus, eller på trening, så bryr ho seg jo ikkje. Det er stort sett når ho ikkje få helse at ho hopper fram i båndet og bjeffer.

På søndag, i går altså, var det så fint vær at me hadde frokosten ute! Det var så deilig! Eg sat i singlet og me hadde ein og ein hund ute laus.

Litt utpå ettermiddagen kom det ein mann og skulle kjøpe villaks av husverten, og av ein eller annan grunn merka ikkje Ayla han. Då ho endeleg såg han, gjekk ho bort og slikka litt på buksa og skoen og fingrane, og rusla vekk igjen. Fem minutter seinare skulle mannen gå, og gjekk frå garasjen mot vegen. DÅ bjeffa Ayla og sprang bort og stengde vegen! Den høna, altså! Eg ropte først på henne, så reiste eg meg og gjekk halvveis bort dit, og så kom ho. Avreagerte rimelig kjapt, og så var det orden i rekkene igjen. Mannen tok det kjempefint! Takk og pris for det!



I kveld er det trening igjen, men ryggen har skapt seg heilt vrang, og eg veit ikkje om eg klarer å trene hund i kveld. Ikkje med band på, i alle fall, så kan hende me går bort til lyktestolpen og trener for oss sjølv heller.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar