mandag, juni 05, 2006

5. juni. Fremmedtrening i Tananger.

Drog til ein tidlegare kollega og trente framandtrening. Første gongen eg trente med han, gjekk eg litt fort fram, og Ayla kjende seg nok litt pressa.

I dag lot eg han stå med godbitar, slik som me har gjort med Arnfinn, og det gjekk veldig bra! Ingen bust, og stor interesse for den framande som ho kunne SJÅ hadde godbitar i handa! Ho styrta bort og åt godbitane frå begge hender, så gjekk me vekk derfrå.
Han fekk nye godbitar, og så nærma me oss igjen. Då han var tom for pølsebitar sette han seg ned på huk. Ayla oppsøkte han og lot han klappa henne på brystkassen. Så reiste han seg roleg opp medan eg ga henne pølser, og det gjekk også greit. No kunne han klappe og kose henne over ryggen og på sida, og ho berre koste seg.

Vellukka treningsøkt!

Begynner å bli veldig spent på neste kurshelg som er mindre enn to veker unna! Korleis kjem det til å gå denne gong? No veit eg jo at Ayla vokter veldig, og at dei fleste utfalla er på grunn av det. Nokre augneblink kjenner eg at det skal nok bli hund av henne til slutt, mens andre augneblink er alt motlaust og til inga nytte. Sidan forrige kurshelg har eg blitt meir sikker på kva eg driv med, fått meir erfaring, eg kjenner Ayla betre og har betre kontakt, så om noko uventa skulle skje denne gong, blir det nok ikkje fullt så stor krise som sist... seier me...


Og så har eg meldt meg på kurs i freestyle!! Korleis skjedde det????
Freestylevideoklipp 1

Ungar og freestyle
Freestylevideoklipp 2
Carolyn Scott og Rookie Trykk på "Click here"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar