tirsdag, mai 16, 2006

16. mai. Planlegging planlegging planlegging.

I dag gjekk det opp for meg at det bare er ein månad igjen før neste kurshelg!! Lettare panikkanfall ankom umiddelbart.
Må setja meg ned i dag og gå gjennom grunnferdighetene for å sjekka kva for nokre me må trena på og kva for nokre ho har inne allereie.

Ein månad er jammen ikkje mykje tid.. Gulp...

Apport er i allefall noko me må øve meir på. Og dekk. Få det meir i system. Rygging. Doggie zen.

Gledar meg til den helga, men gruer meg til turen. Det er så laaaaangt...

Har byrja med langline på Ayla nå, for å kontrollere katte- og kaninjaging. Dei siste lufteturane har me sjølvsagt ikkje sett ein einaste katt eller kanin, og i dag morges gløymte eg å setje på lina. Kven andre enn Legolas kjem slentrande forbi Ayla og vifter halen i andletet hennar før han piler avgarde?
Langlina er særs praktisk på kvelden, for å få inn Legolas, for då jaktar han på enden av lina når me ruslar heimover. Då får eg spart plystre-innkallinga mi til når eg verkeleg treng det. Gode greier.

Elles blir Ayla flinkare og flinkare å gå i band. Eg kan snart byrje å trene å trekke med selen, og gå fint med bandet heile turen, for så fint går ho i vanleg halsband nå. Løøøvli!

Eg er litt bekymra for hoftene hennar, for eg syns framleis at ho er veldig laus å sjå til bak. Nokre månadar til no, så kan me røntge henne.


Eg kan då ikkje ha fått meg ein tredje HD-hund? Næsjda...

Dei er heldige som har nokon som kan om overføring frå digitalt videokamera til pc... Sukk..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar