lørdag, september 30, 2006

Lørdag. Trening ved Sørbøhallen

Å så kjekt det er med tispe i løpetid, og ein hannhund som piper og klynker og ikkje eter!! Jippi, altså!

Me kom oss avgårde i rett tid og var ved Sørbøhallen bittelitt over tolv.

Ayla trente i dag på innkomst, dekk under baklengs marsj, desensitivering der Ayla sjølv oppsøker posisjon under framoverbøyd kropp, hovudet under ei hand og så trente me på å komme tilbake med ballen så me kan leke vidare.

Eg syns Ayla var "med" og dekk under baklengs marsj gjekk i grunnen greit. Ho ville heile tida tilby innkomst og utgangsstilling, så eg måtte stille meg inntil bilen. Det tok ikkje lange tida før ho skjøna at det var dekk eg ville ha, og deretter dekk under baklengs marsj.

I to-tida kom først Vetle med lunsj og Lett-Solo til meg. *smelt* Han hadde vore på XXL og kjøpt noko greier, og hadde også kjøpt ein stallboks der eg kunne ha leiker og godbitar til Ayla. *smelt igjen*
Han tok litt desensitivering med Shaylee og Aro også.

Rett etter at han ankom, kom Olaug, mor, Silje og Elisabeth. Alle helste på Shaylee og ga henne godbitar. :-)

Etter at dei reiste, la Vetle eit 50 meter langt spor for Ayla, med dummy som gjenstand midtveis, og den gule pipeleken som slutt.
Mens han la sporet, begynte det å hølje ned! Bokstavelig talt!

Han sprang til bilen, gjennomvåt, og då regnet ga seg, la me eit 5 meter langt spor til Shaylee som ho fekk gå rett etterpå. Shaylee gjekk dette sporet som om ho aldri hadde gjort anna, så me la eit på ca 40 meter rett etterpå. Etter at ho hadde gått det, med like stort hell, gjekk eg Ayla sitt. Då hadde det lagt i ca ein time.
Ho fant sporstarten sjølv, og halvveis kom ho til dummyen SOM HO PLUKKA OPP!!! Juhuu!!!
Me leikte litt med den bakover i sporet, og så fant ho fint sporet vidare igjen. Den gule dingsen i slutten var ikkje fullt så interessant før eg kom bort til han og fekk han til å pipe..

Deretter la Anne Karin eit spor for Aro, og han også gjekk det kjempegodt!

Me var heime litt over halv seks, og då hadde Vetle laga klart rundstykker og te til oss.

Ayla sov resten av kvelden, så Joey var også rimeleg roleg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar