torsdag, oktober 26, 2006

Tur i øs pøs regnvær

Tok med meg hundane ut i regnet etter at eg hadde satt pizzadeig til heving.

Det regna VELDIG, og Ayla såg ut som om ho mest ikkje hadde lyst til å vera med! Då visste eg at eg gjorde det rette. Kan jo ikkje ha hundar som ikkje kan trene i allslags vær! Då må ein ofra seg for elementene og øve på dårleg vær. :-)

Turen varte ein time, og til og med eg var gjennomvåt då me kom inn igjen.

Ayla apporterte et refleksbånd som ein eller annan hadde mista langs vegen!

Resten av kvelden sov Joey som ein stein, mens Ayla bare trengte ca 3 minutters lading. Vetle meiner at ho har ein hurtig-lader-knapp som ho bruker av og til, og i går måtte eg sei meg enig.

Diverse sko havna inni buret, det store tyggebeinet blei slengt veggimellom, og til slutt måtte eg gi opp og faktisk bare legge henne i buret.
Håper ikkje det har blitt slik at ho ikkje klarer seg med turar på ein time!


Pizzaen, slik eg lagde han i kveld, smakte heilt likt dolly/peppes/pizzabakeren!! Smakte ikkje heimelaga i det heile!! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar