mandag, mars 17, 2008

Tør eg håpe?


Ayla, svigermor, og Joey.


Forrige søndag halta Ayla ei kort stund etter turen.

Nå har me svigermor på besøk, og tok same turen igjen i dag. Joey fekk også springe laus i dag, og han koste seg masse!

Han er dessverre stiv som ein stokk i kveld, men Ayla halter ikkje! :-)
Me har bestilt time hos veterinæren igjen i morgon, men den trur eg me kan avbestille.

Sånn bortsett fra det, så blir det nærmast INGEN trening om dagane. Dette trur eg vil endre seg litt nå når ho er ferdig med løpetida, og kanskje allerede nå når eg har så mange dagar fri i påsken. :-)

Men eg er altså VELDIG fornøydd med at ho ikkje halter i kveld! Juhu!! (bank i bordet)

1 kommentar:

  1. Du må alltid håpe!! Jeg håper i allefall at ho fremdeles er haltefri. Trist at Joey er stiv, det er ikke lett å bli gammel, hverken for menneske eller hunder.
    Ønsker dere ei god og haltefri Påske:-)

    SvarSlett