lørdag, mai 01, 2010

Miljøtreninga vil ingen ende ta...

I dag var me på utstilling og miljøtrente og sosialiserte litt der. Eg hadde vore hjå Krissi og rottisfrøknene hennar frå fredag til lørdag, og då Vetle kom og henta meg i ettermiddag, køyrde me rett til Orrehallen. Med ein gong eg tok Emil ut or bilen, gjekk han og snuste og var opptatt med det. Så såg han ein annan hund, og dermed starta hoppinga. Ganske rimeleg intenst også.


DSC05881

Me fekk kome oss ned til grasbanen, og der sette eg meg på huk, og han kom inn og sette seg ned.
DSC05896 DSC05899

Etterkvart fekk me kome oss bortover mot inngongen, og han kikka oppmerksomt på alle hundane som gjekk forbi oss. Eit par stykker helste han på, deriblant eit par salukiar og to engelske bulldoggar og ein flat.

DSC05905DSC05904

Då me skulle forsøke oss på å gå inn, blei han såpass berørt at  eg ba Vetle bære han ei lita stund. Me fant oss eit stille hjørne (les: ikkje så mange andre hundar), og stilte oss opp der.
  DSC05908  DSC05911 DSC05919

Her fekk han sitja eller stå og følge med på det som skjedde rundtomkring, og han såg ut til å slappe godt av etterkvart.
Mens me stod her, kom Anja og Malin gåande, så då fekk han helst på dei også :-) Flinke Malin som stod heilt i ro med ein nysgjerrig Emil like opp i andletet! :-) Kjekt med hundevante ungar, altså!!!!

DSC05913

DSC05915
Her ligg han, avslappa og interessert, og kikker på hundar og folk som passerer.

Rett før me skulle gå, kom Eivind, mannen til Ghita og helste på. Han stod for anledningen og solgte i stand for Agilityshopen i dag.  

DSC05924

Me handla forresten ein del der i dag, og Emil fekk seg teppe, tennisball med pipelyd i, levergodbitar, ny svart sele, og eg fekk meg ein rosa gris som skal ligge i bilen min. Eg kallar jo bilen min Miss Pøggi (Peugeot Partner), og har rosa interiør pluss dei vakre rosa terningane Olaug laga til meg til bursdagen, så då må eg jo ha ein rosa gris på dashbordet, det seier seg sjølv :-)

Emil fekk prøvesmake tennisballen:

DSC05928

På veg heimover stoppa me ved Orrestranda så han fekk tisse og me fekk sett på havet.

DSC05943 DSC05935

Og så stoppa me ved Ragarvika mellom Orre- og Borestranda , sånn at Vetle fekk tatt litt bilder. Her kom også Emil ut i tilfelle han måtte tisse igjen.

DSC06204

Det var ganske sterk vind i dag, og sjøen gjekk - som me seier der eg er frå - kvit:

DSC06225

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar