mandag, desember 04, 2006

Ei heil veke uten oppdateringar... Skamme seg, Kari Anne...

Ja, det har altså gått over ei veke uten oppdateringar i bloggen, og slikt går ikkje an!

Kva har me gjort sidan sist då?

Jo, me var på ein kveldstur på fredag, og då me kom til Vistnestunet, frå sjøen, var det fullt i folk der. Eg begynte å bli nervøs allerede nede ved sjøen, og fant ut at det beste var å la Ayla gå i laust band der ho ville, og Joey tett ved sida av meg. Joey kan jo finne på å bjeffe både på ungar og voksne menn, så eg tenkte at han fekk halde seg inntil meg.

Då me kom inn på gårdstunet, såg Elna oss og sa til ungane at dei ikkje måtte gå bort til hundane som kom gåande. Thank you Elna!!! :-)

Så skulle me gjennom porten, og på andre sida stod det MINST åtte voksne, inkludert Rolf som Joey ALLTID bjeffer infernalsk på. Den kvelden kom det ikkje ein lyd! Ayla derimot, sprang bort og helste med låg hale, og blei tilbedt og klappa og ruska på av Rolf. Beina mine skalv sånn at eg skjønner ikkje at eg klarte å stå oppreist. Eg frykta det verste; at Joey skulle begynne å bjeffe og på den måten få Ayla til å tru at alt var skummelt.
Istadenfor så stod han berre der ved sida av meg og var storfornøyd med alle godbitane han fekk. Det stod til og med ein mann bare halvannen meter fra han, men han brydde seg ingenting.

Då Ayla hadde fått tilstrekkelig med kos og klapp, sa eg med forbausande klar stemme: "Må du komma, Gullet, nå ska me heim", og alle syns ho var sååå søt. :-) Enten det, eller så flirte dei av meg som kalla den svære rottweileren for Gullet.
Eg svevde nesten heim...


_____________________________
Ellers har det blitt lite organisert trening.
Me tar eit par utgangsstillingar på kvar luftetur, og eg har begynt å bruke håndteikn når eg vil ho skal kome og gå ved sida av meg. Då går ho dønn ved mi venstre side og kikker opp på meg.


Vetle har gått meir tur med henne i det siste, og nå har eg ikkje lenger frimerke inne. Nå kan ho faktisk gå inn på dataromet og legge seg i sofaen der! For å sove!

_____________________________

Lørdag hadde me besøk av Olaug og Anders, og ho helste fint då dei kom inn. Eg var litt bekymra for Anders, for han har ikkje vore her på lenge. Det gjekk strålande!
Ho var roleg og fin heile kvelden, og når besøket skulle ut for å ta røykepausar, blei ho med for å leike med Swejsan som låg i bilen. Dei koser seg så når dei får springe i lag! Det er ei lyst å sjå på!



Og natt til søndag var det stille i 9,5 timar!
_____________________________

Ellers har eg begynt å trene på at ho skal ligge med hovudet i golvet mens eg et frokost. Tidlegare har ho fått ein og annan smule ved å enten lukke kjøkkendøra, gå inni buret, rygge, dekke kjapt, sitte, kva som helst. Nå får ho berre om ho ligg paddeflatt. Og det funker finfint! Juhu!

Ho stjel framleis tøflene mine, men nå legg ho seg i stolen og legger hovudet oppå tøffelen før ho sovner. Først då går me og henter den. Ho tygg ikkje lenger på dei, så me er rimelig trygge på at ho gjer det for å få oppmerksomhet.

_____________________________

Kva ellers?

Ja, ho bryr seg ikkje om lyden frå saksofonen lenger, heller. Til å begynne med sprang ho rundt i stova og oppførte seg rart når eg spelte. Nå rusler ho inn på datarommet og legg seg hos Vetle.

Hmm.. rart at alle rømmer stova når eg speler.... :-)

1 kommentar:

  1. Flinke Ayla og Joey på tunet :)
    Har ventet på oppdatering her ;)
    I bloggen min spurte du om det var Astrid og Dixie som var på ag kurs og det stemmer det. Syntes det var noe kjent med Dixie men kunne ikke helt plassere dem, men ser på bildene dine fra brukshundkurset at det er der. Og så fortalte du jo litt om dem, hunden som spratt rett opp og ned ;)

    SvarSlett