onsdag, september 23, 2009

Grundig sjekk av skjelettet

I går var me til veterinæren for grundig kontroll av alt som kunne vera galt med foten til Ayla.
Eg hadde så smått begynt å frykte beinkreft igjen (det same som Tinka døydde av), men veterinæren sa at då ville det vore STOR forandring frå ho først starta å halte. Og det har det jo ikkje vore, så eg blei beroliga der.

Ho blei dopa ned, ingen problemer, og mens ho sov, benytta eg sjansen til å få klipt klør og sjekka øyrebetennelsen hennar.
Ørtiførti bilder blei tatt av henne; hofter, rygg, kne, anklar, tær, og dyrlegen kunne ikkje sjå NOKO som helst som kunne resultere i slik halting som eg beskreiv.
Me måtte bare halde henne i ro i eit par nye mnd og gi Metacam, og ha i bakhovudet at kortison kunne vera noko å prøve om det ikkje var endring til november.

Det var ikkje akkurat det eg hadde lyst til å høyre, for både Ayla og eg er leie av å ta det roleg.

2 kommentarer:

  1. så trasig at de ikke fant noen forklaring på haltingen! Men har du i det hele tatt vurdert kiropraktor (haha, DET er jo lett å finne, liksom! :( ) eller fysioterapeut el.l.? Ettersom ingenting viste på røntgen må det jo være låsning eller bløtvevsskade, og det kan jo kanskje gjøres noe med?

    SvarSlett