søndag, september 11, 2011

Inne på rette sporet?

La ut nytt spor i dag, dette gjekk på andre sida av bekken, og blei bittelitt lenger enn gårsdagens spor. Han virrra mindre i dag, og gjekk over nokre godbitar, men det trur eg var fordi det var maur på dei. Det er alltid like lite populært, nemlig.

Sporet låg i ca ein time, og i dag låg det ei leike på slutten. Denne var tydeligvis veldig veldig stas å finne, så det får eg prøve å huske på.

Neste spor skal vera MINST 100 meter langt og med like hyppige godbitar som dette sporet.

I dag viser han også at han tåler å bli holdt igjen, og at han ønsker å gå vidare i sporet sjølv om eg prøver å halde han att.
Tidvis går han veldig rolig og kosentrert og om eg klarer å fortsette på denne måten, vil han til slutt gå heilt nydelege spor! Det smalt i nasen i dag også, og den lyden likar me!

Dagens lærdom:
Hyppige godbitar var vellukka, då er det ikkje krise om ein og annan er maureten.
Lenger spor må til!
Leike i slutten var populært
Fortsetja å halde han i kort band, type LIKE framføre meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar