lørdag, mai 12, 2012

Ei kosestund ved området til hundeklubben

Det er ei veke igjen til eg skal dømme to konkurransar i Bø, og etter tips frå ein ven på Facebook, reiste me ned til klubben sitt område for å teste banar i dag. Vetle, Ayla, Emil og eg.

SAM_2908

 

Det første settet med banar fungerte perfekt! Eg trengte ikkje flytte på ein einaste skilthaldar, og alle avstandar var heilt passe.
Emil og Ayla fekk bli med og teste litt:
DSC02151
DSC02169

 

Det neste settet banar var ikkje fullt så perfekt, men med bittelitt justeringar kom det seg, det også. Her testa eg hinderhopp med begge hundane, og i mangel på skikkeleg hinder, nytta eg den samanleggbare tralla eg plar bruke til skilthaldarane:

Ayla hopperEmil hopper

Medan eg tenkte og funderte og bygga banar, gjekk hundane rundt og leika med ballar og fyrtårn og fekk seg eit par godbitsøk.

Då eg var ferdig med “jobben” min, skulle med ned til Vennesla for å handle litt, og Emil sovna før det hadde gått fem minutter. Han slapper veldig godt av i bil, med andre ord. :-)

 

Til slutt testa eg forresten ein sikksakk mellom beina med Ayla, noko ho ikkje har trent på på lange tider, men sjå kor fint ho går!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar