torsdag, mars 30, 2006

30. mars. Det begynner å nærme seg utstilling..

Det begynner å nærme seg utstilling...

Det begynner å nærme seg utstilling, og eg får ikkje Ayla til å trave skikkelig. I kveld har eg ikkje fått trent pga årsmøte i NRH, men skal få prøvd litt i morgon kveld.Fredag skal eg til kollega og trene på tannvisning, og krysser fingrane for at det går greit. Eg får bare klikke masse når han kommer mot henne, og be han ikkje tenke sjølv, men gjer nøyaktig det eg seier til han. :-)
Har fått trent litt meir på bakpartskontroll, og dekk fra marsj og sitt fra marsj (alt baklengs, sjølvsagt), og det kommer seg veldig.Har ikkje vågd meg på apporttrening endå, for det frykter eg at eg ikkje kjem til å få til. Lørdag blir det tid til trening igjen, og søndag skal me treffe Anne Karin og Shaylee for å trene til utstillingen.Problemet mitt er at det virker ikkje som om ho skjønar at eg klikker for travinga. Og ingen har konkrete råd å komme med, heller.

Dei råda eg HAR fått, har eg prøvd - uten at det har forandra noko.Jaja.. ho får berre sjå ut som ein vraltegris, då.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar