lørdag, mars 18, 2006

Første klikkertrenerhelg. Lørdag.

Dag 1, oppsummering.
Desse går kurs: Siv, Wenche, Eli, Hedvig, Tove, Kari Anne.

Me begynte med teori inne, om dei fire krava, innlæringsveien, dei fire konsekvensene, analyse, og dei fire hemmelighetene

Den første økta ute begynte med at Ayla gjorde utfall mot Tove. Motlaus tok eg Ayla med meg vekk fra dei andre og begynte å trene kontakt. Og dette gjekk fint. Eg kunne trene nærmare og nærmare dei andre før pause.

Andre uteøkta gjekk det gale igjen, då ein mann kom bort til oss. Ayla gjorde utfall igjen, og eg reagerte heilt feil med å prøve å få kontakt med henne og pratet til henne og sånt. Lågt blodsukker, kokt i toppen i tillegg til litt prestasjonsangst, så måtte det gå som det gjekk. Dessuten har eg ikkje lyst på ti nye år med ein hund som gjer utfall mot forbipasserande.

Me snakka om det, og eg fekk mange gode og hjelpsomme tips. Me skulle egentlig trene på dette på slutten av dagen, men eg lot med vilje vera å minne dei på det. Eg var for sliten i både kropp og sinn.

Etter matpausen hadde me kun teori, så etter endt kursdag tok eg ut Ayla fra bilen og trente litt kontakt.
Køyrde heim og trente litt heimelekse som gjekk heilt fint. Heimelekse var sitt og dra forsiktig i bandet, og ligg og dra forsiktig i bandet.

Me har begynt å la Ayla setja seg før me går ut dørene. Det ser ut til å fungere heilt flott. Me må bare vera konsekvente.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar