mandag, juni 02, 2008

Om å sjå muligheter i det meste...

Seminarhelga er over, og det kjem utfyllande referat frå innhaldet litt seinare denne veka. I mens legger eg ut nokre bilder Olaug har tatt av Joey. Han er veldig glad i å ligge oppav golvet, og hundane her i huset har alltid hatt eigne stolar (ja, ikkje kvar sin, altså, men EIN hundestol forskjellig frå menneskestol). Det har Olaug også hatt då Swejsan budde der, men nå i helga då Joey var på besøk der mens Ayla var på kennel, fekk han altså lyst til å legge seg oppav golvet.

Eg ser føre meg at han har kikka seg rundt i stova for å sjå kor han kunne legge seg. Men eg klarer ikkje heilt sjå føre meg koss han må ha sett ut då han har balansert seg opp i det valget falt på...

Herlige gamle hunden min!!! :-D

Ja, og på lørdagen tikka det inn melding frå Olaug: "Godt at Joey kan bjeffe på kommando, for nå blir ikkje Lea ( snart 10,5 mnd gammel) så veldig redd meir. Har desensitivert hu i dag.. :-D Og Joey har fått kjeks fra handa hennar."

Godt at gamle hundar kan brukas til noko. :-)




3 kommentarer:

  1. Eg ler like godt kvar gong eg har sett dessa bildene etter eg tok de... Det e jo bare blinkskot av gamlefar det jo.. =)

    SvarSlett
  2. Så herlige bilder :-) Klart gamlefar ikke vil ligge på gulvet!
    Gleder meg til referatet fra helga!

    SvarSlett
  3. :-D Kule Joey! Hvorfor ta til takke med gulvet, liksom? ;)
    Savna dere på treningen i kveld. Både Birk, Emiro og Kira jobbet som noen helter og var superfokuserte til tross for fotballspillere i bingen som hele veien skjøt baller "på" oss og skateboardunger rundt oss!
    Gleder meg til referat!

    SvarSlett