tirsdag, mars 17, 2009

Litt forskjellig

Lørdag tok eg meg ein tur inn til Sand og fekk prøvd Pøggå litt på landeveien.

Søndag mota eg meg opp og tok med meg Ayla på tur i dagslys. Me traff først ei dame på hest og ein mann som rusla ved sida av. Sette henne i sitt og bli, og dei fekk passere uten problemer. Rett etterpå kom eit par med to barnevogner, og då merka eg at Ayla blei hard i munnen og begynte å fnyse litt etter kvar godbit. Eg tipper det var pga ungane, for dei pludra så fristande i vei om slikt som berre tre-fireåringar kan pludre om. Ayla sat og logra og hadde tydeligvis veldig lyst til å gå bort dit. Resten av turen møtte me ingen, og Ayla fekk springe laus og kose seg. Det er jo ikkje så lenge til båndtvangen starter igjen, så me får nyte den tida som er igjen.

Ingen rallytrening på mandag, så eg tok med meg Ayla til ein plass her i nærheten.
Forrige tirsdag fekk et tips om ein plass å gå tur med Ayla, men eg fekk ikkje med meg at eg måtte stanse før vegen tok slutt, så eg holdt nesten på å sette meg fast oppi gjørma. Bilen såg ikkje ut etterpå, så då lærte Vetle meg koss eg bruker manuell bilvask. Aldri så galt at det ikkje er godt for noko :-) Så lenge ein lærer noko av det som skjer, så skjedde det ikkje forgjeves, pleier eg å seie.

I kveld var det siste kvelden for kvalpekurset, og det var i grunnen litt vemodig. Dei har vore så flinke og kreative heile gjengen, eg er heilt imponert!  :-) Om ein mnd begynner nytt kurs, så eg får vel berre bli vant til til å sende kursdeltakarar ut i den store hundeverda med nyerverva kunnskaper og knallflinke hundar. :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar