onsdag, mars 11, 2009

Rallytrening og demohund.

Mandag var det på tide med litt rallytrening igjen. Det blei ein travel dag, der eg såvidt rakk heimom for å ete før eg måtte hive meg i Pøggå (det nye kallenavnet på bilen min, i alle fall enn så lenge) og dra avgårde på trening.

Vel framme dreiv Anja og satte opp ein kjekk bane, og det såg ikkje ut til å bli så altfor mange folk denne kvelden.

Eg tok ut Ayla med plan om å bare trene på litt dilldall, og Anja hadde med seg Diesel (ti veker gammal american akita), og då Ayla fekk han i nasen, blei ho heilt rar! Ho strakk hals og ville bort, og var ikkje å få kontakt med overhodet!
Til slutt ga eg etter og gjekk bort for å sjå om ho kom til å ete opp den litle, eller om ho ville oppføre seg fint. Det er jo ikkje mange år til før det kjem kvalp i hus her heime, så det var greit å sjå at ho bare var interessert. På eit tidspunkt vikla banda deira seg inn i kvarandre, og den litle kom litt tettare på enn ho likte, og då brumla ho til han. Me slapp banda, og alt løyste seg fint. Diesel, kule kvalpen, brydde seg døyten om lydane til Ayla, så sjølv han forstår tydeligvis rottweilersk bedre enn oss tobeinte :-)

Treninga denne kvelden var det så som så med. Ho var sånn måtelig på, men me fekk trent Stå-gå ifra - berør med Hanne. Og Ayla stod i ro. Sjølv når Hanne nølte og tvilte og var ekstra forsiktig. :-)


Tirsdag var det nest siste kveld med kvalpekurset, og eg hadde bestemt meg for å vise eit par ting med Ayla. Bl.a antihoppetrening. Eg var ikkje HEILT 100% sikker på koss dette skulle gå, og hadde det gått dårlig, ville eg nok vore ein smule irritert på meg sjølv, tipper eg.
Men det gjekk over all forventning, ho gjekk til og med og helsa på dei mennene som var der! Uten å buste, og uten å bli hard i munnen. Gullhund, var ho! :-)

4 kommentarer:

  1. Hei farmors kjempeflinke jente!
    Jeg er så stolt av deg, og kjempe-
    glad i deg. Savner deg VELDIG!
    Jeg aner ikke hva jeg gjør nå, men
    skitt au! Har sikkert gjort verre ting.
    Hils de du deler postkasse med.
    Håper at vi sees snart.
    Klem fra farmor.

    SvarSlett
  2. Og du er så flink, du også Tove! Gratulerer med din aller første bloggkommentar!
    Skal hilse så mye fra Joey og Ayla og si at de savner deg også :-)

    Og nå er det tid for Lost og Sawyer! :-)

    SvarSlett
  3. Hils gullet ditt fra oss i Odda. Nå er du hva strevet ditt har ført til!!!

    SvarSlett
  4. Takk for det, Britt! :-) Jeg gleder meg på dine vegne også, med den friske fantastiske hunden din :-)

    SvarSlett