søndag, april 17, 2011

Elitesamling, helg 1, dag 2.

Ingen mareritt i natt, bare rare draumar, og dei er jo ikkje heilt å forakte ;-)

Kom meg avgårde til planlagt tid, og var på Hove litt over halv ni. Då hadde alleiere Siv og Elin kome, og stod og trente mens eg rigga meg opp. Eg vågde meg nærmare dei andre i dag, og tenkte at om det ikkje gjekk, var det jo berre å flytte oss lenger vekk. Verre var det jo ikkje.
Emil fekk komme ut or bilen, og fekk oppvarming og dotur før han fekk gå inn i buret.
Dei snille snille meddeltakarane mine tok hensyn til oss, og plasserte ikkje sine bur KLIN oppi Emil sitt, og det satte eg utruleg stor pris på!
SAM_0818
Dette biletet er tatt seint på dag, og han sit faktisk med åpen burdør! Men altså, så nært dei andre sat me i dag! Juhu til Emil og JUHU til meg :-)

 

Eg fekk mykje skryt over Emil i dag, og eg merker veldig godt at det hjelper på mitt syn på situasjonen vår å få høyre at han er så flink og snill og roleg og fokusert og god og skjønn og vakker og ja... I could go on and on and on! :-)
Bagatellisering av Mister Brumlebasse er god medisin for meg, og også det å bli pusha, slik eg blei ganske så heftig av Hilde i går då Emil stod så langt vekke. Eg var ikkje klar for det i går, men i dag då eg hadde sove på det, DÅ gjorde eg det.

Me hadde sju økter i dag, men eg deltok berre på seks. Emil var så sliten under sjette økta, at eg hadde ikkje hjarta til å utsette han for meir. Den femte økta var starten på innlæring av avstandsdirigering, og me skulle jobbe med to og SAM_0809to kombinasjonar. Sitt-stå eller Ligg-stå. Heime har eg ikkje fått han opp i stå frå hverken sitt eller ligg, og ute på treningsplassen fekk eg det heller ikkje til. Dette frustrerte han så mykje at han rulla rundt! då Elin skulle snakke med meg, og eg sette meg ned til han, slik eg plar gjera når eg ikkje kan følge med på alt han kan belønnas for. Kvar gong han spretter opp frå ligg eller sitt, kastar han seg rundt i utgongsstilling, nemlig, så me måtte stille oss inntil husvegg for å få dette til.
 
Det blei ei økt til etter det, då med frys på handtarget, noko eg syns han greidde heilt flott! Me har trent litt på det her heime, så det var jo kjekt å få hjelp til å komme vidare på det...

Dei andre øktene var:

Økt 1: Kjede forskjellige øvelsar. Eg valde inngong, tannvisning, hinder på nye måten, og FVF. Tannvisninga gjekk greit etter eit par repetisjonar, og det gjorde vel forsåvidt hinderet også. Det var IKKJE det same å hoppe over eit slikt hinder som det å hoppe over VÅRT hinder, må vite.

Då eg skulle trene FVF, gjekk han bak meg MED EIN GONG eg starta. Det skjedde så raskt at eg ikkje rakk å snu slik eg lærte dagen før. Andre repetisjon skjedde det same. Tredje repetisjon belønna eg første steg, det gjorde eg med dei neste repetisjonane også, og så var det berre å køyre på. Då kunne eg bli kommandert litt, og me kunne gå laaaangt! :-)
Notatene mine for denne økta var å belønne variabelt under FVF, av og til dei første stega, belønne transportetapper, trene først hinder og så berre eit par steg FVF før belønning kjem, og fortsetja å trene fleire øvelsar i strekk utan belønning. Det skal gjerast sjølvsagt i hundens tempo.

Økt 2 var ruta. Her skulle Emil sjølv finne ut i ruta, og så skulle eg belønne med ball. Dette var vanskelig og ukult,og må nok bli ein av øvelsane eg skal velje å trene på til neste samling. Eg rota det til med å belønne med ulike ballar, og då det kom ein pipeball, blei den litt for kjekk for Emil til å ville komme tilbake til meg igjen. Då eg brukte min eigen ball, kom han rett tilbake. Dette må trenas meir på.

Økt 3 Hopp. Etter nokre teite tjuvstartar, fekk han vondt i venstre framfoten såpass ille då han landa, at han løfta den opp og vegra å trø ned igjen. Eg kjende på foten, men kunne ikkje kjenne noko annleis, eller sjå noko. Då eg skulle sjekka om han trødde på han igjen, gjorde han det. Eg sette han i sitt og bli, og gjekk i frå, og fekk høyre frå Elin at han sat uroleg då eg gjekk frå. Eg såg på han at han ikkje var heilt god i foten, for han sat annleis etter denne støyten. Eg fekk han over hoppet, og såg ingen halting. Kommanderte sitt og bli og gjekk frå, og han sat framleis med litt bøyd ankelledd. Då datt eg heilt ut og kjende eg blei veldig i tvil. Eg sa at eg trengte hjelp og at eg stod heilt fast, og at dette er mi trening i eit nøtteskal. Eg ser "ei skade", og blir heilt matt og tafatt og får ikkje til å tenke klart eller trene bra.
Rådet eg fekk var å ta ei pause om det skjedde heime, og puste djupt, og så fortsetje å trene om han ikkje virka veldig vond, sjølvsagt. Dei får jo litt akutte vondtar av og til, eg veit jo det, men eg har nok lett for å sjå fem høns i staden for ei fjær. Det er ikkje alltid like enkelt å sjå det sjølv der og då, så eg må prøve å trene litt meir i lag med andre.
SAM_0800 SAM_0790

Økt 4 Var innkalling med stå. Her hadde Elin ein pappkopp med oppbløytt tørrfor, og eg gjekk bakover med kontakt med Emil. Då han følgde fint, sa eg VÆRSÅGOD, og så fekk han springe bakover til Elin og koppen.
Etter nokre gode repetisjonar med dette, daffa han av litt, og då bytta me over til leike. Dette fekk opp farten igjen, men han reagerer ikkje raskt nok på VÆRSÅGOD. Dette må me berre jobbe meir med.

Økt 5 var Avstandskommando som eg allereie har kommentert, og

Økt 6 var innlæring av naseprøve. Her skulle me starte med håndtarget, og me har jo som nevnt jobba litt med dette her heime. Han fungerer greit med omvendt lokking, og i det eg skriv dette, merker eg at eg lurer på om ikkje omvendt lokking har blitt brukt VEL mykje i helga. Eg får spørje instruktørane ;-)
Tipset mitt herfrå var å strekke frysen, og begynne å overføre den til postIt lappar som eg deretter klistrar på vegg, legg til fleire lappar, fester lappen på naseprøven, tar av lappen, bruker naseprøven til frystarget o.s.v.

Mellom øktene, sat Emil stort sett i buret sitt og kikka på dei andre hundane. Han fekk nokså hyppige godbitar, og på ein så matglad hund MÅ jo det ende i sikkel:
SAM_0766
Nei, han har IKKJE svelgt ein tennissko ;-)

Før våre treningsøkter, fekk han komme ut or buret fem minutter før, og fekk varme opp og koble seg på nett. Dette syns eg fungerte veldig godt, så det skal eg fortsetja med når eg skal trene noko med mykje fart i. Etter dei same øktene fekk han gå og rusle litt på eit jorde før han fekk gå i buret igjen.

På slutten av dagen vågde eg meg til og med på å opne burdøra, og inviterte han ut for å sitje hjå meg av og til. Han la seg fint ned og kikka med roleg kroppsspråk på alt som skjedde rundt.
SAM_0822 SAM_0815 SAM_0816
Det var mest så eg lurte på om nokon hadde vore og bytta ut Emil med ein annan hund...

Den siste økta for dei andre, var fellesdekk. Eg tenkte på om eg skulle sei at eg ville legge han heeeeeilt på yttersida av alle dei andre, men lot det vera i frykt for at det var det som ville tippe han over i dag. Dette valget gjorde til at eg ikkje føler NOKO negativt skjedde oss i dag.

For sjølv om han brumla litt på Max eit par gonger, var han enkel  å få kontakt med, og stansa raskt. 
Heller ikkje i dag hadde eg band på han særleg mykje, og eg ba heller ikkje folk setje inn hundane sine då me var ute og trente. Flink meg! Fleire gonger var han på veg frå meg MOT belønning, då han såg hundar som passerte på utsida av ringen. ALLE GONGENE snudde han og kom tilbake til meg. Til og med under ei seiersrunde med ein av ballane, valde han rett og kom heller bort til meg. Innkallinga hans er GOD, og han er veldig fokusert på meg.

Denne helga har eg fått sett at han er ikkje håplaus, han taklar faktisk andre hundar noskå nært innpå seg, men ikkje for nært sånn heilt endå, liksom. Men han var så rolig og deilig på slutten i dag, og eg fekk sjå den hunden eg har drøymt om i årevis! Eg treng å bli pusha til å prøve, og eg treng VERKELEG slik fantastisk tilbakemelding som eg har fått denne helga. Joda, eg veit eg får det elles også, men denne helga såg eg det sjølv også, og det hjelper alltid på truverdigheten ;-)

Alt i alt er eg uendeleg glad for at eg ikkje trakk meg frå kurset, for etter denne helga boblar eg nesten over av motivasjon! Eg vurderer STERKT å skrive til Elin at eg skal debutere i LP ringen når neste Sørlandsappell startar i haust. Eg er ikkje sikker på dato, men tipper det første stevnet blir i oktober. Og det er jo rikeleg med tid. I tillegg har me muligens planar om å dra til Morokulien på Rallystevne i september, og då kan det jo hende me er klar for å delta der :-) Eller... vent litt.. det er jo MINDRE enn fem mnd til, og det blei brått litt knapt med tid.. Gulp.. Vel, me får sjå.

 

Sånn heilt til slutt, må eg berre fortelje om Ayla i morges. Eg kunne ikkje finne att sokkane mine som eg var SIKKER på at eg hadde lagt fra meg i stolen, og vurderte om eg haldt på å bli sprø. Kan hende eg var så trøtt at eg bare hadde TENKT å legge dei frå meg på stolen?
Eg fann dei til slutt:

SAM_0759 
"Sokkar? Nei, har'kje sett nåken sokkar, eg..."

10 kommentarer:

  1. JUHUUUUU!!! Te både Emil sin fantastiske oppførsel og det skjønnaste bildet av ein HEILT uskyldig Ayla.. hehe

    SvarSlett
  2. Hei Kari Anne :)
    La meg bare si at idag var du tøff og Emil viste seg fra sin beste side. Han er bare fantastisk fin og god til å jobbe med supert fokus. Det var fantastisk å se dere idag og jeg er så glad på dine vegne :)Jippi!!!!!

    SvarSlett
  3. Så flott når en oppnår det en vil! Lydig eller ikke, han er en flott hund!
    Ser ut til at Ayla er bedre i pelsen?

    SvarSlett
  4. Det gikk kjempebra i helga Kari Anne! Jeg synes du var veldig tøff som jobbet med deg selv også :)
    Dere har masse bra inne og jeg synes Sørlandsappellen er en bra plan;)

    SvarSlett
  5. Hilde, takk for fine ord! Eg er stolt av både meg sjølv og Emil for alt me vågde i helga :-)

    Liv-Monica,
    Ja, det er deilig å få det ein vil av og til! Og pelsen til Ayla SER nok bedre ut enn den er, dessverre. Det har vokst ut igjen ganske masse nå, så skorpene og såra vises ikkje så godt. Tenkte eg skulle blogge litt om henne i ettermiddag når me har vore hos veterinæren for kontroll.

    Elin,
    Det gjekk aldeles ikkje som frykta, og langt bedre enn eg hadde vågd å håpe på, faktisk! Kanskje eg ikkje er realist likevel, men at eg er pessimist når det gjelder hunden min? Hmm.. den må eg tygge litt på...

    Då blir Sørlandsapellen vårt mål for i år ;-)

    SvarSlett
  6. Grattis, så godt å lese at det går så bra for dere. Du er tøff, og Emil er jo kjempeflink.
    Stå på videre!

    SvarSlett
  7. Wiiiiii... er så glad for at jeg endelig fikk møte dere. Og for et flott team dere er.

    Er litt i tvil på om jeg syntes du har ført meg bak lyset eller ikke... for hva jeg så av dere var:
    1 stk flott labbe med suuuper kontakt og treningsglede.. som IKKE brydde seg om de andre hundene. Jeg hørte IKKE EN LYD (annet enn fra Max) og ikke er dere så grønne som du ga inntrykk av heller. For en flott fri ved fot og for et engasjement Emil har!

    Hmf.. jeg velger å ta det som dårlig selvinnsikt og ikke det at jeg er blitt ført bak noe lys ;)

    Dere er RÅ!

    Store klemmer fra en av dine største fan's!!

    SvarSlett
  8. Hei Kari Anne
    Hyggelig å bli kjent med deg og Emil. Det ser jo veldig bra ut da. Emil har jo et supert fokus på deg og stor treningsglede. Gleder meg til å se dere på neste samling.

    SvarSlett
  9. Evy,
    Takk for fine ord :-) Eg tar dei til meg, eg ;-)


    Nina,
    Veldig koselig å treffe dere også! Ember er jo en skjønnas uten like! Og seriøst, han var SÅ lik Emil!! Neste samling må du hilse på Emil, så får du se hva jeg mener ;-)

    Jeg skal innrømme at Emil viste meg en hittil ukjent side av seg selv. Jeg håper å se mer av den siden av ham, og at jeg blir vant til den :-)

    Har altså ikke ført deg bak lyset ;-)

    Men takk for fine ord!


    Kjersti,
    I like måte! Syns Gøye var utrolig skjønn og flink og dyktig og allslags :-)
    Lykke til med den treningen dere står foran! :-)

    SvarSlett