onsdag, januar 31, 2007

Langtur

Vel, langtur og langtur... Me gjekk rett ut etter jobb, Ayla og eg, og Vetle fekk beskjed om å ha klart nachos og salat når me kom heim.
Eg trudde det ville ta nesten to timar, men så var Ayla så gullflink til å gå med laust band at me stoppa nesten ikkje anna enn når ho skulle få snuse!

Me gjekk 3,7 km og brukte ein time og 16-17 minutter. Me traff ikkje ein einaste person, sjølv om det var ganske bra vær i dag.

Eg skulle liksom trene på at Ayla skal ta fint, men ho var ganske så avslappa i munnen under heile turen, difor trengte eg ikkje.

Ved sjøen fann ho ein tung stokk som ho sprang med, att og fram, og var så opptatt av den at eg rakk å gøyme meg! Endelig! Ho kom pilande tilbake med ein gong ho ikkje såg meg lenger, og ho gjekk på det tre gonger før ho haldt seg så nære at eg ikkje rakk det fleire gonger.

Store deler av turen i går gjekk ho med laust band, ved sida av meg, og snuste på det ho ville. Det er ikkje så mange dagane sidan eg lurte på korleis eg skulle gjer for å få henne til å gå ved sida av meg... :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar