onsdag, januar 31, 2007

Retrospektivt...

Eller tilbakeblikk, om du vil...

Ayla er 18 mnd nå. Bare dei siste mnd har ho blitt roligare og samtidig meir krevande. Me får sove til me vakner av oss sjølv i helgene, og det er ein luksus me ikkje har opplevd på ei god stund. Ho har færre og færre utfall, og om det skjer noko som gjer at ho blir skremt, går ho rett tilbake og skal utforske kva det var. F.eks låg ho og koste med meg like ved vedkorga her ein kveld, og då ho skulle reise seg, hadde foten hennar vikla seg inn i korga. Dermed bråkte det VELDIG når ho skulle få den laus, og ho spratt opp fortare enn svint. Likevel gjekk ho rett bort og snuste på vedkorga og halen kom opp igjen med ein gong. Det er jo ein god ting.

Ellers begynner båndtreninga å ta form nå.
Ho er litt ivrig etter godbitane når me klikkertrener, og fingrane mine lever farlig av og til. Det håper eg me kan få luke av henne.
Ho syns små ungar er kjempekjekt, og er forsiktig så sant det er fysisk mulig for henne.
Ho mobber ikkje Joey så mykje lenger, men litt blir det.
Me har begynt såvidt med å trene på å ligge i stolen sjølv om me beveger oss rundtomkring, men det er heilt i startgropa.
Dersom eg strukturerer treninga mi litt, vil framgongen komme ganske så kjapt! Problemet er at tida ikkje strekker til eit så grundig opplegg som eg gjerne skulle hatt.

Kanskje om eg deler opp struktureringa i så små bitar som eg greier, og ta for meg ein og ein? F.eks føre logg over fri ved foten m/kontakt. Eller dekk fra holdt. Eller utgangsstilling og kor beint ho setter seg.
Nei, det blir altfor mange ting på ein gong. Må tenke litt på kva eg skal begynne med... om det blir
Fri ved fot (kor lenge ho kan gå med kontakt)
Vinklar
Holdtar
Fart ved start
Dekk fra holdt
Utgangsstilling
Sitt og bli
Dekk og bli
Stå (kvifor har eg ikkje trent på denne endå?????)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar