torsdag, januar 25, 2007

Nydelig tur, men med et lite skår i gleden.

Kom heim fra jobb og heiv på meg vinterklær og tok med meg Ayla ut på tur.
Ho storkoste seg, og var kjempesnill!

Då me var komne nesten til Vistnestunet, kom ei dame på stien ned mot sjøen. Eg kikka på henne, og tok Ayla med meg ut på sida. Ho kikka tilbake på Ayla og så byrja Ayla å bjeffe etter at ho hadde gått forbi. Eit eller to bjeff, men likevel.. :-(

Ved Vistnestunet hadde det kommt ein skokk med jenter som skulle vera med å ri. Elna kom bort i dag også, men då hoppa ikkje Ayla opp. Bra, Ayla! :-)

Bortsett fra bjeffinga på dama i dag, så kom det ikkje ein lyd frå Ayla.

1 kommentar:

  1. jaja, to bjeff, det er ikkje verdens nederlag det da. Eg syns iallefall ikkje det, og siden det va mens damå va på vei vekk... Det e bedre enn at hu skulle begynt når damå gjekk imøte dåkke.. =) klem

    SvarSlett