mandag, mars 05, 2007

Fellestrening veke 10

I morges tok eg litt kjapp stimuluskontrollrepetiosjon på sitt'en til Ayla. Ho trengte det, for å sei det mildt.

På trening på kvelden var det bare Ellen Beate og meg som dukka opp. Me bur i same retningen, to mil unna, og blei skjønt enige om at det ikkje var vits i å reise så langt for at me to skulle trene i lag. Det fins jo haugevis av plasser å trene som er nærmare, liksom. :-)

Me hadde ein effektiv treningskveld, alle fire (EB og Kira og meg og Ayla).
Eg valgte å trene på dekk under marsj, for det er lenge sidan eg trente på det sist. Første økta med dekk under marsj gjekk strålande. Andre økta tenkte eg på kommentaren til Siv og stilte meg opp ved sidan av Ayla og begynte å få litt dekk fra utgangsstilling. Så begynte eg å med små små skritt for å sjå om ho klarte å tilby det ved sida av meg og at me var i bevegelse. Det gjorde ho!! :-)


Kira trente på stå under baklengs marsj, og hadde fabelaktig framgong i løpet av hennar økter!




Det er nett som om noko har falt på plass i hovudet til Ayla i det siste, 19 mnd gamal. Ho er veldig gira på å trene, og eg føler me har utrulig god kontakt. :-) Håper det varer!!

1 kommentar: