tirsdag, mars 27, 2007

Koselig tur langs sjøen

I dag tok me med oss begge hundane på tur igjen. Joey har vore litt roligare nå i det siste, så me håpte me ikkje skulle få ein reprise fra fredagen. Det fekk me ikkje :-)

For første gong i år fann eg fram joggeskoa og hadde IKKJE stilongs på meg! Ayla gjekk ved sida av meg absolutt heile turen, bortsett frå då eg sa ho måtte snuse litt også. Halvveis slapp eg ho laus, og ho svinsa likevel rundt føtene på oss.

Me gjekk 3,2 km og var ute i over halvannan time, og heilt på slutten av turen fann eg fram XL ballen. Vetle og Joey stod litt i bakgrunnen, og eg holdt Ayla i selen mens eg heiv ballen ut i terrenget. Rett før den landa, slapp eg henne, og ho fauk ut for å finne den.

Som vanlig sprang ho ikkje langt nok, men leita utrulig godt! Etterkvart kom ho seg ut der ballen låg, tok han i munnen, løfta hovudet og kikka etter meg. Eg ropte jaaaaaaaaa og klappa i hendene (som eg pleier å gjera når ho finn det ho leitar etter), og ho kom storfornøyd inn til meg og fekk drakamp som belønning!

Me heiv ballen ein gong til, men då fann ho hann ikkje. Ho gjekk faktisk for langt ut den gongen! Det er jo eit luksusproblem, vil eg tru!

Det eg observerte av jobbinga hennar er eg særdeles fornøyd med! Ho stansa opp innimellom for å sjå kor eg var hen, og søkte vidare to sekund seinare.

Brått sprang ho på tvers av stien og begynte å leite på andre sida. Då gjekk eg ut til ballen og ropte henne inn. Farten var såpass at eg ikkje kunne la vær å belønne med drakamp. :-D

Eg er berre nøydd til å bruke nasen hennar meir, lære meir om spor og bruks generelt, for det er heilt tydeleg at ho elskar å jobbe slik! Då er ho ikkje klengete eller noko, og kan jobbe sjølvstendig langt ute, og over tid. Med tid meiner eg at ho ikkje berre spring ut, leitar i eitt sekund og så kjem inn att. Ho er veldig mammadalt, og det liker eg ved henne, men når ho jobber på denne måten, treng ho berre få bekrefta at eg ser henne og at eg ikkje går frå henne.

Me møtte forresten ei dame også, og null bjeffing!

Fotograf på dette bildet er Vetle.


Etter turen hadde me to stk hundar som låg som slakt resten av kvelden! :-D Sånne hundar liker me!! (ja, altså... når det er ein naturlig grunn til det.. og når me har hatt x antal dagar med piping og hyling pga løpetid..)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar