onsdag, mars 07, 2007

Spor på Vistnes

Har jo heilt gløymt å fortelje om sporet me gjekk onsdag sjuande mars!


Eg skulle vera flink og gå bort på parkeringsplassen for å trene når bilane kom og leverte jenter til riding. Me gjekk bort og trente og sånt, altså, men det blei ikkje veldig strukturert trening. Dette til tross for at eg hadde lest i Lydighet i teori og praksis på forhånd. Jaja... kan ikkje vera perfekt i ALLE samanhenger, heller!! :-)


Etter at me ENDELIG hadde fått til litt stå under marsj, ga me oss, og eg bandt Ayla i lyktestolpen for å legge eit spor. Det hadde blitt mørkt, og alle bilane hadde kjørt.


Sporet var ca 150-170 meter, låg i to timar, og det var ein del vind i løpet av dei timane.
Ho plukka ikkje opp sporet i starten, men kom seg til slutt på det. Deretter tok ho første vinkelen perfekt, andre også, og så tulla ho VELDIG nedover mot neste vinkel. Tredje vinkel tok ho ein snarveg, og då ho kom til første gjenstanden, stansa ho opp og plukka den når eg roste. Me lekte ei stund med den før ho skulle gå vidare. Siste vinkelen tok ho også greit, og då var det beine vegen til frosken som ho plukka opp med ein gong ho fant han.
Eg merker at eg har veldig lyst til å gå fleire kurs i bruks, for det er så utruleg givande og interessant! Ho trivs så godt med å jobbe med nasen sin, og eg syns jo det er SÅ kjekt å sjå henne arbeide så godt!!!
Men så koster det jo penger, då..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar