fredag, mars 30, 2007

Nysgjerrighet


Ayla: "Atte, du? Koffor står denne kjekke hundesenga her? Midt på golvet, liksom?"
Eg: "Det er ikkje hundeseng, Ayla, det er ein koffert."
Ayla: "Koffert? Ka det e da?"
Eg: "Det e sånn så me legge tingå våre oppi når me ska ut og reise"
Ayla: "Ka då for nåken ting?"
Eg: "Tja, sånne ting så me trenge, vel..."















Ayla: "Javel ja. Og ting så dåkken e glae i? Ska dei også oppi her?"
Eg: "Ja, dei også"
Ayla: "Men eg vett ikkje om både eg OG Joey får plass oppi her, altså?"










Ayla: "Nope, her e det bare plass te meg. Joey får vær heime.
Kor er det me ska, forresten? E der andre hundar der?"


Det tok cirka sytten klikk fra kofferten kom på golvet og til ho låg oppi. Eg brukte "Legg deg" for å få henne til å legge seg, men eg klikka henne oppi først med eine foten, så med andre, og så gjekk ho heilt oppi. Fantastisk!! :-)

1 kommentar:

  1. Så kult! Nå trenger du jo ikke å ta med bur på tur lenger;o)

    SvarSlett