torsdag, juni 21, 2007

Pengetjuven og ballguri.



Då me var i Grimstad siste dagen, skulle svigermor spandere middag på oss. Vetle og eg skulle opp og hente den, så ho hadde funne fram ein femhundrelapp som me skulle ha med oss. Plutselig kunne ho ikkje finne den, og gjekk heile leiligheten rundt for å leite. Ho blei meir og meir fortvila, og til slutt spurde eg kva ho leita etter. Då fortelde ho jo at ho hadde lagt ein seddel på stolen, og at ho nå ikkje kunne finne den. Ho gjekk og spurde Vetle om han hadde tatt seddelen, men han hadde jo ikkje det.








Då kobla eg... Ayla hadde vore så veldig stille dei siste minuttene under bordet... Eg bøyde meg ned, og kva fekk eg sjå?
























Slik ser Ayla ut når ho verkeleg koser seg:

2 kommentarer:

  1. Herlighet for ett nydelig bilde
    :-)
    Elsebeth

    SvarSlett
  2. Ja, hun er til å spise opp noen ganger. Ikke alltid, men ofte :-)

    SvarSlett