torsdag, november 22, 2007

Joey sin dag hos veterinæren.

Då Ayla skulle få vaksinen sin forrige veke, fekk eg dyrlegen til å sjå på klumpen til Joey.
Ho sa at den var blitt så stor nå at den burde fjernast. Derfor bestilte me
time til i dag, og eg sørga for å få fri torsdag og fredag.


Joey på golvet hos veterinæren. Den beroligande sprøyta har
begynt å virke.

Lurer på koss det ser ut i Joey sitt drømmeland...

Eg drog og henta han til klokka var tolv. Då skulle han egentlig vore vaken,
og logra LITT då eg kom. Så sovna han igjen, og ville ikkje vera med meg.

Eg skulle ut og betale, og stod klar med minibankkortet då eg høyrde sår uling frå rommet der Joey låg. Eg ilte inn igjen, og då hadde han reist seg opp på albuane. Eg fekk sjangla han ut i bilen, og sprang inn og betalte... Eller.. sprang og sprang... Sjå neste innlegg..



Operasjonen er ferdig, og eg ville ikkje sette han i buret. Derfor
får han sitte i baksetet, og har lagt hovudet oppå midtkonsollet.
Der sovna han og snorka heile vegen heim.


Joey i stolen sin med halen godt bandasjert. Han har gnuuuurt snuten sin nedi teppet,
og fordi han var kald på halen hos veterinæren, har eg satt på varmeovn til han.
Han skal i alle fall ikkje fryse!



3 kommentarer:

  1. God bedring til Joey! Og koselig å lese oppdateringer fra treningene deres. ;o)

    SvarSlett
  2. Så godt at det gikk bra med operasjonen! :-) God bedring, Joey! Kan du slappe av nå da, Kari Anne?

    SvarSlett
  3. Ellen Beate,

    Joda, jeg slapper i alle fall bedre av nå som han har overlevd operasjonen og bare ser stakkarslig ut. :-)

    Han går rundt og piper litt i dag, men har enda ikke prøvd å slikke på bandasjen eller noe. Han er i grunnen flink sånn, Joey. Det med slikking på bandasje har liksom aldri vært et problem med ham.

    God helg! :-)

    SvarSlett