fredag, november 23, 2007

Skøyter er farlig.

Sånn som dette ser eg ut når eg grasiøst går på nyinnkjøpte kunstløpskøyter. Nydelig stil, sant? (1,2 og 3) Svingen mot kortsida gjekk greit. Eg testa ut ein ny teknikk som gjer at eg kan svinge kjappere og på mindre plass, så den måtte læres. (4)

Eg skøyta meg bortover langs kortsida, og der i svingen står to mannfolk. Eg må svinge utenom dei, og plutselig henger noko i skøyta seg fast i isen.




Eg hadde på meg MP3 spelaren, og høyrde på Hans Theessink sin "St. James Infirmary" då eg merker at foten ikkje blir med resten av kroppen framover. Eg merker at eg tryner, men det heile går veldig fort. I det knea traff isen, tenkte eg: "Fanken, der gjekk andre kneet også!"

Lufta blei slått ut av meg, og det var flaut og ydmjukande. Likevel reiste eg meg opp og gjekk to-tre rundar til (ein må alltid opp på hesten igjen etter å ha falt av, vettu). Eg måtte dra meg bort til vantet for å komme meg opp igjen, og eg kjente ingenting som var VELDIG vondt der og då. På slutten av tredje runden, derimot, var det såvidt eg klarte å bøye kneet. Nederlaget reiv og sleit i meg, for eg hadde ikkje det minste lyst til å gi meg akkurat då.

I dag kjennes det ut som om eg har drive med styrketrening på kun høgre sida. Eg har blåmerke på hofta (slik går det når polstringa forsvinner), på begge knea, og veldig vondt i brystkassen. Har nok fått gangsperr der også.
Heldigvis slapp eg å bære Joey nokon stad. Ellers ville eg nok hatt meir vondt enn det eg har. Eg krysser fingrane for at det berre er forbigåande...

På søndag er det på'an igjen! :-)

______________________

Oppdatering Joey: Han har sove stort sett heile dagen. Eg køyrde ned til det døgnåpne apoteket for å handle medisiner til han, men kom ned dit og fant ut at eg hadde gløymt resepten. Måtte difor heim igjen før eg kunne ned og kjøpe det eg skulle ha..Nå på kvelden har han vakna til litt, men ute er han endå svært klengete, men har i det minste tissa masse. Han har også ete i kveld, og fått i seg vatn.








3 kommentarer:

  1. De gale har det godt?!? Usj, håper du blir fin i kneet igjen, og at du ikke får en altfor heftig gangsperre....

    SvarSlett
  2. Å si at jeg har en heftig gangsperre ville vært å underdrive så til de grader!
    Jeg HAR så vondt!

    Jeg og Joey krangler nærmest om hvem det er mest synd på. :-)

    SvarSlett
  3. Du e så artig te å skriva om dessa "uhellå" dine. Glede meg masse te søndag, og JAFFAL jentene... I mårå får de seg skøyter, så me sleppe å leiga.. =) Å så vett de ikkje om at de ska få det endå... Tjihi....

    SvarSlett