lørdag, november 24, 2007

Joey sin tredje dag som nyoperert. Obs, litt sterke bilder.

Dei siste nettene nå har eg sove på sofaen i stova. Då slikker ikkje Joey på bandasjen, men sover tungt natta gjennom. I dag var han og eg litt seint oppe, og dermed hadde Vetle lista seg inn på kjøkken og begynt på frokosten til oss.





Mens Vetle dekka på bordet, kom Legolas og var usedvanlig kosete! :-)


Etter frokost gjekk Vetle ut i stiv kuling med hundane. Joey måtte få dekka til bandasjen med plastpose. Han er så tålmodig og takler alt eg gjer med han! *smelt*

Seinare blei det tid for bandasjeskifte.




Ellers sitter eg og held på med PIF gåva til Siv. Eg storkoser meg, med andre ord! Vetle er engel og lufter hundar i kulingen i dag, og eg har meldt meg frivilling til å hakke opp alt til tacosen i kveld... Huff, for eit urettferdig bytte.. ;-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar