mandag, november 17, 2008

Instruktørkurs, dag to

I dag klarte eg å karre meg oppover Fanafjellet og på kurs.Takk og pris for det, så eg ikkje mista heile helga.
Formen var ikkje heilt på topp, men ved hjelp av diverse kjemikalier tilkjørt fra apoteket på lørdag, klarte eg meg gjennom dagen.

Første og einaste praksis skulle me gå saman to og to og vera henholdsvis kurselev og instruktør. Me skulle låne hund frå Fjellanger, og dei har tilgeldigvis fått eit kull med Mallinois som nå snart er elleve veker. SMEEEEEEEEEEEEEELT!!!!!!! :-)

Dronningmoren heiter ho, og ei skjønnasjente eg må innrømme eg falt fullstendig pladask for! Ikkje så godt bilete, men ho var veldig OVERALT, så dette var det eg fekk til.

Å, så deilig det var å trene kvalp igjen!!! Eg gleder meg sjuuuuukt til neste kvalp, når enn det måtte bli!!!

Me var ute halvannan time, og resten av dagen gjekk med til foredrag og diskusjon. 

På veg heim kjende eg at eg aldeles ikkje var heilt frisk igjen, så det var deilig å ramle inn dørene heime og bli overfalt av to glade hundar som knapt har vore ute heile helga. :-) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar