mandag, november 10, 2008

Kurs i rallylydighet. Første kveld

Etter nok ein 11 timars arbeidsdag var eg igjen avhengig av at Vetle kom til unnsetning og pakka hund og utstyr i bilen og møtte meg på treningsplassen halv seks.

Eg var nervøs og hadde sommarfuglar i magen med tanke på kor lite me har trent med andre i det siste, og i kveld skulle det jo bare vera nye mennesker og hundar. Eg hadde ikkje fortelt om Ayla og korleis ho kan reagere på folk, så klumpen i magen blei berre større og større jo nærmare me kom treningsplassen. Heldigvis var der andre hundar som laga meir lyd enn henne.

Eg hadde oppmerksomheten hennar frå me kom opp dit, sjølv om ho stjal seg til nokre raske sideblikk på dei andre. Det får ho lov til. :-)

Me begynte enkelt med kontakt og litt sittar og FVF. Då instruktøren kom bort for å sjå på oss, svikta motet mitt (igjen!), og eg ba henne stoppe opp nokre meter unna. Ayla superkonsentrerte seg, og etter ein del klikk mens eg forklarte koss Ayla har vore, fekk Ayla springe bort og helse. Ho var berre superglad og logra og såg heilt normal ut. Det var så herlig!!! :-)

Det begynte å regne, og brått var me åleine på banen. Då treiv eg fram både ballen og høna med pipelyd i, og etter det hadde eg ikkje veldig store problemer med å halde på oppmerksomheten hennar.

EG MÅ SLUTTE Å BELØNNE DET EG IKKJE VIL HA!!!!!!!!!

Eg får rett og slett bite i det sure eplet og gå litt tilbake i treninga når det gjeld utgangsstillinga til Ayla. Ho set seg så skeivt av og til.. og så retter ho seg inn sjølv. Men eg vil at ho skal sette seg beint med ein gong, kvar gong, og reint og fint.

Ellers er ein av øvelsane i Rally at hunden skal kunne begge innkomstane. Eg tenkte eg skulle øve på den me ikkje kan, og begynte å hjelpe henne rundt med fingertarget. Det funka dei fem første gongene, og så blei ho berre med halvveis rundt før ho rygga tilbake til "foran førar".
Eg tok meg ein liten tenkepause og kom fram til at Ayla måtte shapes til ein sånn innkomst.

Fekk henne til å sitte ved sida av meg, snudde meg 20 grader mot høgre, Ayla kom og satte seg ved sida av, eg snudde meg igjen, og aukte gradvis til sånn cirka 70 grader. Dette skal eg trene meir på resten av veka (når eg har tid), og så til neste mandag skal ho kunne det, har eg bestemt meg for. Eller sånn...

Heilt heilt til slutt gjekk me rundt skilta og eg klikka berre for at ho såg på meg i staden for å utforske kva ho skulle gjer med dei. Det var veldig vanskelig å stå ved sida av dei utan å prøve på ting, men å gå rundt dei gjekk betre.

I kveld var der INGEN teikn til reaksjon på folk. None whatsoever! :-)
Ho skulle fortelle eit par frekke leikande hundar at slikt er heilt uholdbart på trening, men ellers var ho Gull og Skjønnasjente og Supertrenbar Rottweiler. *glis*

Eg storgledar meg til neste mandag!!


P.S. Må trene på at ikkje alt er target... Inkludert rallyskilt!

8 kommentarer:

  1. Sitter i Odda og smiler skikkelig stort!

    På kurset med Fanny og Thommas, sa de at de fleste hundeførerne undervurderer hunden og hva den kan. Selv om du har bedre unnskyldning enn de fleste... Når skal du begynne på kurset som utvikler motet ditt? Eller kan det være slik at Ayla merker at "nå svikter ho mor sitt mot, da må jeg vise meg sterk:-)"
    SUpert at det gikk bra, gleder meg til helga!

    SvarSlett
  2. Ja, jeg tror jeg har bedre unnskyldning enn de fleste, for det virker som om hver gang jeg begynner å tro på at alt vil gå godt, skjer et eller annet som får meg til å tro det motsatte igjen. Det er nok der det ligger. Derfor får jeg bare glede meg over de gangene det går godt, og være litt obs hele tiden. Det er da det går bra. :-)

    Men skulle gjerne gått et kurs som utvikler mitt mot :-) Det passerte folk bak oss i går - på en sti som tydeligvis går forbi banen - og de hadde hetter og luer og det var mørkt. Jeg hadde hvertfall mot til å IKKE ta tak i halsbåndet, men vente til hun hadde sett på det som kom, og så kikke på meg. :-) Det gjorde hun når det kom folk bort til oss også.. Det er et par-tre hankjønn på kurset, kanskje jeg skal mote meg opp til å stå og prate ved dem en eller annen gang.. mens jeg har Ayla ved siden av meg.. Kanskje... muligens.. :-)

    Jeg gleder meg også til helga, og er veldig spent på de ukjente! :-)

    SvarSlett
  3. Dere var utrolig flinke til å ha de problemene dere har! Du jobber kjempebra med henne! Fortsett sånn. Ghita.

    SvarSlett
  4. Tusen takk for det! :-)

    Satt akkurat og leste bloggen din fra lørdag.. :-)

    SvarSlett
  5. Dette er jo knallbra Kari Anne! Du har jobbet så fantastisk bra, og har jo fått en kanonhund!!!:o)
    Stå på og fortsett å trene masse!

    SvarSlett
  6. Takk takk :-) Sånne ord varmer der de skal :-)

    SvarSlett
  7. Jeg titter innom i ny og ne, sinnsykt kult at dere får til så mye bra med hardt arbeid :) Stå på!

    SvarSlett
  8. Takk for det, Tone :-)

    Jeg er innom og leser hos deg også! Utrolig kul bakoverkryp på Isis på den siste videosnutten din :-) Herlig!!

    SvarSlett