tirsdag, januar 13, 2009

Rallytrening i Tananger

Hadde egentlig bestemt meg for å ikkje gå på trening i dag, sidan eg var såpass seint heime, men så var været så bra, og temperaturen ok, så då møtte eg opp likevel.
Første rallytreninga, og det møtte opp sju hundar om eg ikkje husker feil. Eg hadde ikkje lagt opp konkret plan over kva eg skulle trene på eller korleis eg skulle gjer det, og då blir sjeldent mine treningar særlig effektive.

Då me hadde gått gjennom øvelsane til "Avansert" klassen, var det på tide å begynne å trene litt.

Først trente me kontakt og FVF, og så fekk eg huka tak i Anja for å hjelp til ”Stå – gå i fra – berør”. Ayla fekk helse på henne først, og det gjekk jo gullfint :-)

Så plasserte eg Anja heilt ut i sida av banen, og så skulle eg og Ayla gå litt FVF før eg skulle seie TÅ og treninga kunne begynne. Eg sa TÅ, og Ayla kikka bare bedårande opp på meg og gjekk perfekt FVF vidare. Ingen reaksjon frå henne. Dette gjentok seg og gjentok seg og gjentok seg (ja, kvifor i all verda fortsatte eg å seie TÅ når ho ikkje reagerte? Det var kveldens mysterium for meg…), og til slutt fant eg ut at eg måtte gå baklengs og sei TÅ. Då stoppa ho.

Me fekk ein del repetisjonar på dette her, og ein av dei første gongene då Anja gjekk bort til Ayla, virka det som om Ayla trudde me holdt på med helsetrening. Ayla stod og logra og gnei seg inntil Anja og var så fornøydd, atte :-)

Sånn alt i alt var eg sånn passe fornøydd med denne treninga. Meir nøyaktig plan vil hjelpe, og også plan for kva eg skal gjer når Ayla ikkje reagerer på signal (som ALDRI skjer heime). Men me fekk då EIN perfekt gjennomgang, og Ayla mista ikkje halen eller såg ubehagelig ut eller noko. Ho berre stod og venta på klikket frå meg, og DET er eg veldig fornøydd med, sjølv om ho bevega beina eit par gonger.

Då me sa oss nesten ferdige med denne treninga, kom Ghita bort, og det kom ingen reaksjon frå Ayla. Eg mota meg opp og ba om tannvisning, for Ghita skal vera dommar på ein appellprøve på Jørpeland om nokre veker, og der tenkte eg at me skulle melde oss på.
To tannvisningar som gjekk heilt perfekt, ho sat dønn i ro, så eg får berre mote meg opp fleire gonger med dei andre der også. :-)

Treninga slutta ca halv ni, men eg var ikkje heime før halv ti og Berlinerpoplene begynte. Rakk det akkurat..

Må terpe meir på TÅ, baklengs og framlengs.
Trene med at Vetle går bort og berører henne.
Sikre at ho står i ro når eg går rundt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar