søndag, juni 07, 2009

Forsiktig trening til bronsemerket på tirsdag

I går og i dag har me trent forsiktig på FVF og fellesdekk (enkeltdekk, for Joey skal IKKJE jobbe nå når han har blitt pensjonist). Eg har jobba litt med å strekke FVF og har ikkje terpa veldig på posisjon. Holdtane er fine nok, syns eg, men eg kan nok pirke ein GOD DEL på posisjon, spesielt under springmarsj. 

Dei tre siste dagane nå har eg tjuvtrent på å strekke dekk og bli også, og i går låg ho i to minutter! Etter ein liten tur, vel og merke, men det var TO minutter!
I går var forresten aller første turen sidan operasjonen, og me brukte nesten ein heil time på halvannan km! Ho stoooorkoste seg, og nøyt kvar meter av turen! Heldigvis gjekk ho i band heile turen, for halvveis kom me over to rådyr som hoppa og spratt framføre oss. Endå eit stykke nærmare heime stod eit til og kikka på oss like ved stien. 

I dag reiste Vetle, Joey, Ayla og eg til Tananger og trente litt på basketballbanen der, og Vetle kommanderte meg. Eg merker at eg ikkje er fullt så nervøs nå, og klarer betre å konsentrere meg om korleis eg fotar meg.

Eg har aldri gått så lenge uten å belønne som eg gjorde i dag, og eg merka ingenting på konsentrasjonen til Ayla. Derfor trur og håper eg (og ber inderlig om) at det vil vera slik på tirsdag også. 

Dekk fra holdt og stå under marsj og innkalling har me omtrent ikkje repetert i det heile tatt. Det er ho så flink på at det er eg hundre prosent sikker på vil holde til godkjent karakter. Tannvisninga trener me jo på heile tida uansett, så det er eg heller ikkje redd for. Me er jo så heldige at det er Ghita som skal dømme bronsemerkeprøven, og kven er det me har trent myyykje tannvisning med gjennom dei siste månadane?? Jo, Ghita! :-D


Kanskje, hvis dette her går bra og gir meirsmak, så starter eg kanskje kanskje kanskje i klasse 1 ein gong i framtida? Det hadde vært'no! :-)

I morgon er det forresten dag 10, så då skal stinga ut.. Tenk om alt bare åpner seg og velter ut då???? Usj... Neida, det gjer nok ikkje det. :-) 
Alt i alt har ting gått i likaste laget, og Ayla har vore såååå tapper og flink og tålmodig! Natt til lørdag flytta eg inn på soverommet igjen, og det såg ut til at både Joey og Ayla var heilt fornøydde med å få sove på rommet sitt igjen etter ei veke med meg i stova. :-)Heldigvis er sofaen vår veldig god å sove på :-)

Etter tirsdag er det forresten hardtrening fram til Rallykonkurranse mandag 15. juni. Eg har ikkje heilt bestemt meg om eg skal starte i klasse 1 eller 2. Det blir nok 2, men me får sjå ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar