fredag, juni 12, 2009

Juhu!

Nå kan eg (med tillatelse fra NRL) kalle meg rallylydighetsinstruktør! Juhu!

Var hos dyrlegen med foten til Ayla i dag (ja, hu var med, hu også, altså), og frykta VELDIG å få høyre at korsbåndet var gåent, men foten blei klemt på, trøkt på, bøyd og strekt uten at Ayla viste det minste teikn til smerte. Ingen hovne knær som skulle tilsei korsbåndskade heller.

Me fekk smertestillande og beskjed om ro og avventing til over helga. Hvis ingenting er endra til mandag, blir det røntgen. 
Og inne hos dyrlegen oppførte ho seg som om ho aldri hadde vore skeptisk til eit einaste menneske, og logra og syns alt var heilt strålande! Det er tydeligvis særdeles kjekt å vera hos dyrlegen :-)

Eg har dessuten fått låne meg homeopatmedisiner av Ellen Beate, og håper at alt strevet blir verdt det til slutt. Enn så lenge er nok rallykonkurransen på mandag avlyst for vår del. Det betyr at eg kan vera med og hjelpe til og skrive og ta tida og slikt hvis sånt trengs, og det er jo også ei erfaring å ta med seg.

7 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye, som Rally-Lydighets instruktør Kari Anne! :-D

    Bra det ikke ser ut til å være korsbåndet som er røket på Ayla.
    Det kommer nye Rallykonkuranser til høsten ;-)
    Nå er det viktigste at hun blir frisk og fin igjen - så kan dere trene videre mot klasse 2 - 3 og Championatklassen ;-D

    SvarSlett
  2. Gratulera så møje med at du har blitt rally-lydighetsinstruktør – bra jobba! Åsså må eg óg gratulera med apellen, kjempekjekt å sjå dokke i ringen – dokke e goe!

    SvarSlett
  3. Ghita,
    Takk for gratulasjon!

    Ja, når Ayla blir frisk igjen nå, så er det strake veien til topps! ;-) Man skal alltid ha mål her i livet, vettu :-)


    Kristine,

    Takk for gratulasjon(ar)! :-)
    Eg blei så glad når Kira låg i to minutter at fekk nesten tårer i augene, ska eg sei deg! Dåkkan har jobba heilt sinnsjukt bra, og va knallflinke, dåkken åg!! :-)

    SvarSlett
  4. Takk takk, Britt!! Og velkommen heim ;-)

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye! Stå på ;o)

    SvarSlett