tirsdag, januar 12, 2010

Ayla løyser Nina Ottoson spel + noko attåt.

Denne første snutten er av Ayla når ho løyser Nina Ottoson spelet Dog Smart. Dette var det første me kjøpte, så det går unna når ho får kose seg med det.






Dette neste er Dog Twister, som var det andre me kjøpte. Her ser det ganske så usystematisk ut, og eg trur ikkje ho tenker så veldig mykje på kva ho gjer her.



Så, denne siste snutten er av Ayla som løyser Dog Fighter. Dette var eg litt usikker på om ho ville klare, men ho klarte det på første forsøk.


Og så ein siste rask snutt av Ayla sin reaksjon på "Nå ska me inn og legg'oss". Legg merke til koss grusomt det er for henne å høyre det signalet ;-)

4 kommentarer:

  1. Så kult. Hvis vi ikke vil kjøpe alle - hvilket ville du valgt? Evt kan vi flere kjøpe inn de ulike og ha de på "rundgang" - for de er jo ikke 10-kroners leker akkurat og de blir kanskje lei av å løse det samme hver gang - selv om det er super godbiter der!?

    SvarSlett
  2. Har tenkt det same sjølv. Det må jo vær fleire der ute som har kjøpt andre spel enn meg, og at me kunne byttelåne..

    På Lager Zoo på Revheim koster alle 299,- og det er det billigaste eg har sett.

    Av dei eg har er det nok Dog Fighter som gir henne mest utfordringar. Twisteren bare skraper ho vilkårlig på til ho ser ein godbit, og Dog Smart er den som er enklast, men ho elsker å få servert alle tre!

    Joey fekk prøve seg på Dog Smart, men han fekk ikkje til den i det heile tatt. Men så var han trent med tradisjonelle metodar der det IKKJE lønte seg å prøve ut kreativiteten sin, stakkar..

    SvarSlett
  3. Jeg er gjerne med på bytteleken, vi må bare finne en måte å sende på slik at ikke posten blir like dyr som leken. Jeg har ingen enda, men har tenkt på å kjøpe - jeg kan gjerne kjøpe eller to som ikke andre har.

    Stakkars Ayla som måtte gå og legge seg :-) Bra dere koser dere :-)

    SvarSlett
  4. Jeg kjøpte ett i går som het Dog Box (tror jeg) En puttekasse sak. Problemet var at hun var litt gira da vi startet - så i stedet for å bruke hodet - og snuten - ble det et voldsomt angrep med begge framlabbenen :-) La den vekk - så får vi prøve på nytt i dag. Så skrik iut hvis dere lager en "byttering"

    SvarSlett