torsdag, januar 28, 2010

Emil flytter heim til Vistnes andre helga i mars!

I dag fekk eg altså mail frå oppdrettaren i Sverige om at pga avbestilling får eg komme og hente Emil heim andre helga i mars. Det er berre seks veker til det!!! :-)

Eg har sommarfuglar i magen, og blei så hoppande glad at dei lurte fælt, kollegaene mine, før det kom frå ei av dei: "Var det om kvalpen?"

Eg har så mange planar og tankar og frykter og redsler og gleder og håp og allslags, at alt er eit salig kaos i hovudet mitt. Eigentleg veit eg jo det meste som er å vite om det å ha kvalp, men kjenner meg brått så usikker likevel. Sikkert heilt normalt, trøyster eg meg med.

Ein av desse gule, eg veit ikkje heilt kva for ein av dei endå, er det som er Emil:
http://www.searover.nu/valpsida%20prima%20acer.htm

Sånn, då har eg fått sagt det, så då får eg sveve vidare :-)

4 kommentarer:

  1. Det ordne sæ førr snille jeinte! :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer - skal bli spennende å følge med!

    SvarSlett
  3. Hei

    Jeg ser det blir jaktlabrador på deg. Gratulerer! Det stemmer at jeg er på leting etter jaktlabrador. HAr sendt mail til denne kennelen: http://www.artberger.com/mandylikes/
    Jeg har fått med meg at Seaover skal være en bra kennel. Mulig jeg sender mail dit også, synd alle de gode jaktlab.oppdrettene er så langt unna Trondheim. Fin blogg du har, ser at du har tanker som meg, og er i samme situasjon som meg, om skadet hund. Mailen min er: trondercairn@yahoo.no for videre hundeprat. :-)

    SvarSlett
  4. :-))

    Kjekt å høre at du (dere) snart får en aktiv liten krabbat i hus ;-)) Gratulerer!!

    SvarSlett