mandag, januar 31, 2011

Rallydommarkurs

Torsdags morgon stod eg opp tidleg for å pakke ut i bilen og rekke å shamponere Ayla før eg starta på køyreturen til Oslo og Nydalen Hotell. Sjølve turen var heilt udramatisk, men veldig lang. Eg er glad eg slapp å tenke på hundeluft i tillegg til å følge med på GPS dama mi og lydboka.

Og ved hjelp av GPS dama kom eg meg heilskinna fram til hotellet, og fekk installert meg på rommet. Gaaaanske så tacky innreda rom, syns eg. MEN eg bestilte enkeltrom via Coop Hotellkupp, og fekk dobbeltrom, så eg skal ikkje klage.
CIMG5174
Glassvasedings oppå headboardet
Headboardet og lampe med perleremser nederst
Hyllesak som tv og minibar står i
plastikkperleremser fra taket
Bilde som ikke går helt ut i rammen

Fredagen var eg rundt og kjørte litt, bl.a for å finne bursdagsgave til niesa mi Elisabeth som nettopp har fylt heile TI år :-) Etter ein vellukka shoppingtur bar det tilbake til hotellet igjen før det var tid for årsmøte i Norsk Rallylydighet. Eg fant greit fram, og tolv medlemmer hadde møtt opp på Veitvet Bowling. Her blei det ein god del diskutering, avgjersler, og dessverre måtte eg gå før møtet var ferdig. Då hadde eg allereie vore ute og lagt på meir parkeringspenger, og var så stuptrøtt at eg faktisk ikkje var sikker på om eg ville klare turen tilbake til hotellet utan å sovne.

Lørdagen starta altså dommarkurset klokka ni, og i løpet av dagen gjekk me gjennom dommarmanualen, poengtrekk og diskar, baneteikning, og litt dømming. Det blei også mykje diskusjon, definering av kva som er kva, og jammen blei det pizza til lunsj! Luksus!! :-)
Då eg reiste heim, var det med ei ganske sterk kjensle av at eg eigentleg ikkje hadde noko på det kurset å gjera. Dei andre var så mykje flinkare enn meg til å sjå detaljer og kjente øvelsane betre, og eg hadde aldri så mykje som SETT ein Elitebane, eingong.
Vel attende på hotellrommet, leita eg difor opp ein haug med rallyfilmar og kikka gjennom dei for å øve meg litt. Heldigvis skriv dei fleste kor mange poeng dei fekk, sånn at eg hadde noko å samanlikne med.
Eg kikka blant andre på Ayla sine, og blei så utruleg lei meg! Eg såg ei frisk og rask Ayla som OSTE glede gjennom heile banen, og tenkte på kor urettferdig eg syns det er at ho har vonde korsbånd på begge bein! Ayla skulle vore ung og frisk og godt i gong med siste nappet til Eliteklasse Rally.
Uansett, eg fann ein del videoar som eg fekk prøvd meg på, i tillegg sat eg og forsøkte å pugge litt på forkortingane og nøyaktig kva som er trekk.

CIMG5185
Det var luksus å vera innandørs, for ute var det KALDT!!


CIMG5181
Været ute var sol og fint, men som sagt, veldig kaldt.

CIMG5183
Baneteikning på høgt plan.

Søndagen gjekk me først gjennom resten av regelverket, tillegget til dommarmanualen og kritikkskjemaet før me skulle dømme fleire klasse 1 ekvipasjar. Det eg merka i dag, var at det hjalp VELDIG at det var kjende øvelsar, og at fordi eg ikkje hadde laga banen sjølv; briefte banen grundig først. Etterkvart som ekvipasjane gjekk, syns eg det gjekk betre og betre, og HELDIGVIS var det ikkje utelukkande superdrevne hundar som gjekk, og dermed fekk me erfart dei fleste trekka og nokre av DISKane.
Eit par øvelsar er ganske vanskelige å dømme, så nå når eg teiknar banane, har eg endå fleire momenter å hugse på. Ikkje berre skal eg gjera banen interessant å gå for ekvipasjane, men eg skal gjer det enklast mogleg for meg sjølv å dømme i tillegg. I allefall i starten.

Kursdagen var over klokka fire, og då hadde eg nærmare 34 mil framføre meg før eg kunne parkere bilen i innkjørsla og bli overfalt av ein overlykkelig Emil. Han hoppa inn i bilen og trippa over heile meg, og ville helst krype inn i meg, så glad var han! Eg har jo aldri vore vekke fra han i tre heile dagar, eg! :-)
Ayla kom også ruslande, og eg var veldig nysgjerrig på om huden oppå ryggen hadde blitt bedre etter to shamponeringar. Det var den ikkje, og eg syns nesten det hadde blitt meir. I tillegg har Legolas klart å skade seg, så han går rart og reiser ikkje opp halen. Fredag stod han ikkje på foten, så han har blitt betre, men han har vondt, han også. Då er det berre Emil som er frisk av dei tre dyra våre...

Inntrykka eg sit att med etter ei slik helg er mange. Først og fremst har eg fått meg planar og draumar. Draumane går ut på å skape eit rallymiljø i Vennesla likt det me fekk til i Stavanger før eg flytta, og så stelle i stand stevner, både her nede og der oppe. Kanskje til og med få besøk fra andre klubbar som ønsker å delta på stevnene våre :-) Og når eg er ferdig utdanna dommar, kan jo både eg og Ghita få konkurrere med eigne hundar.
Men, for å få til eit miljø her nede, må eg halde kurs, så nå har eg starta planlegging av helgekurs her nede. Om eit par år er eg kan hende i mål med draumane om rallymiljø :-) Eg drøymer ikkje smått, det skal eg ha! ;-)

4 kommentarer:

  1. Da var du igang, ja. det går sikkert helt bra å bestå dommerkurset, og det skal bli spennende å følge de andre planene dine også - håper dere blir et godt miljø der nede. Kikket faktisk på de filmsnuttene som lå ute på Rally - Stavanger sine sider - bl.a deg og Ayla - og ja hun stortrivdes i banen så det ut som. Synd at hun skulle få slike leddproblemer. Neste uke starter vi opp igjen her - gleder meg - og "ryktene" sier du skal komme opp hit til vårcup for dommerlære? Kult!

    SvarSlett
  2. Heisann så flink du er:)
    Dette høres kjempespennende ut, er det mulig å få til noe her hos oss?
    Har kursabstinenser:)

    SvarSlett
  3. Gerd Marit,
    Stemmer det, eg skal opp og gå som dommarelev på begge stevnene, ja :-) Håper mange melder seg på, sånn at eg får mange erfaringar :-)
    Skal du og Cora gå?

    Evy,
    Mulig at Amokk planlegger at eg skal holde et rallykurs via dei, men eg er ikkje sikker på OM eller NÅR. Trur du det hadde vore seks stykker som ville meldt seg på kurs i Arendal?

    SvarSlett
  4. Hahaha ja rimelig tacky innredet hotellrom! Meeen det gir nå hvertfall en opplevelse ;)

    Blir glad på dine vegne når jeg leser om drømmer og målsetninger. Jeg VET at bare du vil så får du dette til! Stå på Kari Anne!!!

    SvarSlett