onsdag, mars 21, 2012

Emil sitt første forsøk på ein klasse 2 bane!

I går kveld var det tid for rallytrening igjen, og sidan det berre var Marit og eg som skulle trene rally, fant me ut at me ville setje opp ein klasse 2 bane. Eg hadde med meg to skåler utan netting, og heilt tilfeldigvis var det 8 tal i banen Marit hadde med!

Følgande øvelsar har ikkje eg forsøkt med Emil før:
8 tal
Stopp, steg til høgre, stopp.
Sitt, gå i fra, kall inn i fart
Helomvending venstre
Sitt, springmarsj
Stopp – fra sitt – heilt om og fram

Det var ein hund i nærleiken, og eg valde difor å ha på seletøyet, men vågde å gå utan band. I og med at det var trening, valde eg dessutan å belønne.

Alt i alt syns eg det ser særdeles vakkert ut, og syns Emilen min er veldig veldig flink Smilefjes

I kveld var det litt lyd frå han då det kom ein varebil på parkeringsplassen, type brumling og busting og sånt, og litt piping frå buret når eg agerte dommar i banen for Marit. Alt i alt var det endå ei god treningsøkt med min nye Emil.

2 kommentarer: