søndag, februar 25, 2007

Brukssøndag

Kom oss avgårde ti over elleve i dag, og var framme på Dale ti på tolv. Då var eg den einaste der, og sat og venta til kvart over då Trond kom. Han hadde med Sunniva og Ayla syns Sunniva er sååå fascinerande! :-) Eg også ;-) Blidare jente skal ein leite lenge etter!

Mens eg stod der og hadde Ayla ut, kom tre stk gåande, deriblant ein som eg veit er liiiivredd hundar. Eg gjekk litt vekk frå der dei skulle passere, og hadde grei kontakt med Ayla heilt til dei hadde gått nokre meter forbi. DÅ bjeffa ho. :-/

Eg spurte Trond kva anna eg kunne gjer i slik situasjon der reaksjonen tilsynelatande kjem ut av det blå, og han foreslo å binde Ayla og gå i frå når ho reagerte.
Det fekk eg prøvd ut seinare, og det såg ut til å fungere, så det skal testas meir.

Etter ei stund kom Ellen Beate også, og me la ut spor for kvarandre. Ayla sitt hadde gjenstand midt i sporet, og frosken i slutten.

Kira sitt, som eg la ut, hadde to vinklar, nokre godbithaugar her og der, og ball og godbitar i slutten av sporet.

Me gjekk Ayla sitt først, og Ellen Beate var med for å ta bilder (kan eg få eitt til å legge i bloggen min, Ellen Beate?).

Ayla fant sporet greit, men vaste litt til å begynne med. Så gjekk ho på det igjen, og fant gjenstand nummer ein, men viste ingen interesse for den før eg drog den langs bakken.
Her kan eg kanskje bruke draleke meir som belønning, sånn at ho får opp interessen for det i sporet også, for frosken er jo veeeeldig stas å finne på slutten.

Vinkelen juksa ho på, så der får eg gå i tenkeboksen og finne ut koss ho kan gjer bedre.

Då ho fant sporslutten, ville ho gå vekk med frosken, for den er sååå kjekk, altså! Eg lurer på kva eg skal gjer når den ein gong tar kvelden eller forsvinner... Den er cirka 15 år gammel, og eg fekk den av ein beiler på eit tivoli me var på. :-) Den har overlevd ti år som belønning og har bare mista EIN fot. Fantastiske greier, altså!

Kira var høgløpsk og gjekk sporet usedvanlig bra, forholda tatt i betraktning, syns eg, og ho tok vinklane heilt kanon!

Me reiste kvar til vårt då klokka var kvart på fire, og eg drog ned på jobb og fekk pakka litt til me skal flytte ut av kontorene før oppussinga.
Eg var heime halv seks og lagde middag til Vetle og meg: Biffgryte med scampi og fibertagliatelle og tomatsaus. Nam nam!!!

I morgon er det fellestrening igjen, og eg aner ikkje kva eg skal trene på!!
Dessuten skal me på husvisning, så det blir travel dag...

1 kommentar:

  1. Kjempespennande å få høyre om husvisningen altså. Kor, ka og kor møje... Call me.. ;)

    SvarSlett