mandag, februar 19, 2007

Flinke Ayla, altså!

Drog på trening i dag, sjølv om motivasjonen og lysten var lik null. Eg hadde mest ikkje sove i heile natt og var trøtt og uopplagt og sliten etter at revisorane hadde … vel… ikkje mast, kanskje, men spurt om ganske masse heile dagen, i alle fall.

Hilde var allerede der, og etterkvart kom Else også. Det blei oss tre i dag.

Me hadde ute alle hundane på likt til å begynne med, og då trente eg avstandskommando. Eg hadde tenkt å begynne med kontakt i fri ved foten, men ho greidde ikkje heilt å konsentrere seg om det.
Derfor blei det altså avstandstrening. Bandt henne i basketstativet og gjekk unna. I dag SKULLE eg ha sitt, og ikkje dekk som alltid ellers.
Ho sette seg rimelig kjapt, og prøvde eit par dekkar før ho skjønte at det var sitt eg var ute etter. Eg auka avstanden til ca sju meter, og då var bandet laust kvar gong!
Else stod ved bilen sin og hadde pause, så eg forklarte kort om Ayla, og lurte på om ho kunne halde henne mens eg gjekk litt vekk og stilte meg opp for innkallingstrening. Det ville ho sjølvsagt.

Me gjekk mot Else med bestemt fart, og Ayla gjekk rett bort for å snuse. Else oversåg Ayla fullstendig, og eg gjekk unna. Farten var upåklagelig tre gonger, før me ga oss. Eg koste og lekte litt med Ayla før eg sette henne i bilen.


Pause.
I pausen var eg med Else og trente litt med Pjokken. Han ville ikkje ha godbitar, men kongen ville han ha! Derfor brukte eg den til å få han til å ikkje hoppe på meg, og han leika og leika og leika og leika og såg ikkje ut til å bli trøytt!! For ein hund!

Så var eg med Hilde og Cindy litt og blei sjarmert og imponert over alle kunstene Cindy kunne. :-) Newfoundlender som sitter bamse er utrulig søtt, altså! :-)

Else måtte dra tidlig, og då spurte eg Hilde om me kunne trene litt passering. Det trengte ho også, og eg syns det gjekk veldig bra!
Så lot me Cindy og Ayla helse på kvarandre, og dei begynte å leke med ein gong. Dei fant tonen utrulig bra, og det er eg veldig glad for! Me har ikkje treft så mange tisper som Ayla har helst på, men så er jo Cindy til å ete opp, dah…

Me gjekk mot kvar vår kant av banen og kalla inn, og begge to kom susande til sine respektive eigarar! *stolt*

Så trente me litt igjen etterpå, før me drog kvar til vårt.

Ei veldig vellykka treningsøkt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar