mandag, februar 26, 2007

Mandag. Fellestrening.

I dag kom eg bittelitt seint pga visning, og ante ikkje kva eg skulle trene på. Hilde og Veslemøy var dei einaste som var der då eg kom, men eg visste at Ellen Beate skulle komme litt seinare.

Eg bestemte meg for å trene på stå i for foran meg uten å tilby saker og ting. Håpte at eg skulle komme så langt at ho kunne stå i ro i to sekunder, for ho har ein tendens til å tilby allslags på ganske kort tid. :-)

Då Ellen Beate kom, blei me enige om å trene to og to, og det blei meg og EB som skulle trene i lag.

Då det var Ayla sin tur til å komme ut, pilte ho rett bort til Ellen Beate og bjeffa og glefsa og var heilt rabiat... neida... ho smiska og helste så fint, atte. :-)

Eg tok først innkalling... trur eg... etter litt kontakt... og så lot eg EB holde Ayla mens eg gjekk ifra. Dette gjorde me to gonger, og farten og alt var som vanlig perfekt.

Så begynte eg å trene stå. Eg følte kriteriene blei auka suksessivt, og EB holdt følge med koss eg klikka. Eg ville ikkje gjer det for jevnt, så der blei eg pirka litt på. Fort gjort å falle inn i ein viss rytme, merker eg...

Ayla var kanonmed under heile kvelden, syns eg, og me kom så langt at ho tilbydde stå mens me gjekk bakover!! Eg kunne også få henne til å stå og gå fra ca to meter før eg klikka og kom tilbake med godbit til henne. Eg hadde vel aldri trudd eg skulle komme så langt at ho tilbydde stå under baklengs marsj, og hadde rekna med å bruke eit par veker på å komme dit! OMG, liksom!

Me hadde eit lite uhell som egentlig gjekk heilt greit for Ayla sin del. Buddy, hunden som Veslemøy trente, hadde fått belønningen sin; ein kong med bjelle inni som blei kasta avgårde og som Buddy sprang etter. Dette syntes Ayla såg så kjekt ut at ho også ville vær med, og sprang altså bort dit og ødela belønningen for Buddy. Det blei yr hilsing før me fekk kvar sin hund til kvar sin kant.

Heilt til slutt trente me litt fellesdekk, men Ayla var så flink at eg kjapt gjekk tom for godbitar. Då gjekk me bare vekk litt og stod og kikka på dei andre.

Det virker som om det fungerer best for Ayla om me velger EIN ting å trene på, så om eg bestemmer meg for dekk ein kveld, så bør eg ikkje blande inn stå og sitt og fri ved foten og sånt. Eg kan ta litt innkallingstrening heilt til å begynne med, og så trene dekk og heller auke kriteriene for kvar gong det er vår tur. F.eks at me begynner med dekk fra sitt i front, går over til å klikke for dekk fra stå i front, så dekk under marsj, og så kjappe dekk under marsj, og så må eg lese i boka om kor eg skal ta det derifrå. Men i alle fall ein ting om gongen ser ut til å fungere gullfint.



Eg merker at det gjer godt å vite HD statusen, sleppe å lure lenger, og EB bemerka det også. Observant, den dama der! :-)

Eg var heime halv ti, iskald inn til margen, men godt fornøyd med kvelden. :-)


Og når det gjelder huset med var på visning på; ikkje aktuelt. Slitt og gammalt og dårlig vedlikeholdt til ein altfor høg pris.

2 kommentarer:

  1. Så bra! Da er det jo bare å begynne å vri deg helt til hun kan tilby stå under vanlig marsj. Så kan du jo baklengskjede stå under marsj! Flinke Karianne!

    SvarSlett
  2. Har jeg brått og uventet kommet SÅ langt?

    Jaiks!

    Skummelt... :-)

    SvarSlett