fredag, februar 23, 2007

Søknad er herved sendt.

Då har eg sendt søknad til Hundeeierskolen. Skummelt og spennande på ein gong!
Eg har sendt mail tidligare og spurt om eg må vente til søknadsfristen har gått ut før eg får svar på om eg har kommt inn eller ikkje, og då var svaret at eg får vite det når dei har vurdert søknaden min.

Får bare satse på at dei meiner eg er kvalifisert til å vera med.... Har såååå lyst!!! Dei kommer høgt anbefalt fra ulike hold, og bredden og dybden i det dei går gjennom er heilt forskjellig fra det eg ser andre plasser. Dessuten er det litt kortare å kjøre til Bergen enn til f.eks Grimstad. :-)

Stakkars sørlendingane for tida, forresten...

Men eg er ikkje sikker på om det er bedre å snøe ned enn å blåse vekk slik som me gjer.

Ein liten tur langs sjøen med Ayla, og så er eg aldeles istapp på kort tid.

Jaja... får bare vente og sjå kva svaret blir.. nå trenge me i det minste ikkje vente på svar på hoftene til Ayla lenger, og det kjennes godt....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar