fredag, september 19, 2008

Bestått opptaksprøve.

Idag var dagen for opptaksprøven til instruktørutdanningen hos Fjellanger. Eg må ha vore veldig stressa, for eg gløymde å ta med mat til Ayla.
Tenke seg til..

Den muntlige delen gjekk greit, syns eg, og eg klarte å svare for meg då dei begynte å pirke i innholdet.

Praksisen syns eg gjekk heilt på trynet, men eg bestod, så dei var fornøydde. :-) Fekk høyre mange fine ord som gjorde veldig godt, og nå er eg bare utmatta og sliten.

Og veldig veldig fornøydd! :-)

3 kommentarer:

  1. Altså, ikke det at det forundrer meg at du bestod opptaksprøven... Men jeg vil gjerne få gratulere deg likevel, med VEL BESTÅTT :O)

    Ha ei fin helg!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for gratulasjoner! :-)
    Må innrømme at jeg er ikke så rent lite stolt og spent og bitteliteørlitegranne vettskremt! :-)

    SvarSlett