onsdag, september 17, 2008

Ny mandag, ny trening

Mandag igjen (ja, ikkje i dag altså), og ny trening. Meininga var at eg skulle vore på Orre og kikka på lydighetskonkurranse på søndagen, men rett før helga fekk eg oppgavene som skulle førebus til opptaksprøven på instruktørdelen. Det var ikkje bare litt, så LP observering blei ofra i håp om å klare opptaket eg skal ha nå på fredag.

I allefall. Planen denne mandagen var at eg skulle jobbe med hinder, men den måtte endres litt. I staden blei det fri ved foten mens ei av dei nye stod og sa "Sakte marsj", "Vanleg marsj", "Gjer holdt" med ujevne mellomrom mens eg trente fri ved foten. Eg blei så nervøs av det at eg gløymte å klikke, blei heilt skjelven, og måtte ta ein pustepause etter eitt minutt. 

Med hennar hund, Tessi (y?), ein portugisisk vannhund unghund, trente me doggie zen og innkalling. For ein flink hund!!! :-)

Eg trente også på stå under marsj, og den er HEILT klart dårligare når nokon står og ser på, så eit eller anna gjer eg annleis enn når eg trener åleine.. Men kva???

Me fekk to tannvisningar som gjekk heilt glimrande, sjølvsagt, for det var jo ikkje Ellen Beate me trente med... Og eg trente med henne med bandet hengande etter sjølv om andre hundar var LIKE i nærheten!! Juhu!! Kudos til meg!!

På slutten, mens me stod og oppsummerte, tok eg henne ut for å helse litt på dei andre, og etter ho hadde gjort det, la ho seg ned slik me har trent på. Veldig praktisk å ha ein hund som har som signal å legge seg når eg prater og IKKJE ser på henne! Kudos til meg igjen!

Då det bare var Veslemøy, Bente og eg igjen, tok me ein fellesdekk. Ho reiste seg eit par gonger, og Veslemøy såg at eg måtte drøye litt før eg gjekk frå etter belønning, men ellers er eg ganske fornøydd med akkurat den, for me har ikkje trent fellesdekk med andre hundar på leeeeenge!

Neste mandag må eg trene meir på å ha folk som ser på meg mens eg trener, tannvisning med EB uten at Ayla får reist seg (altså frekvensen må vær nesten raskare enn eg klarer), fellesdekk og dekk fra holdt.

Denne veka blir det lite Aylatid før fredag, for i dag MÅ eg ta siste finishen på det eg skal ha på opptaksprøven, i morgon den attende september har eg bursdag og blir trettifem år og skal ut og ete og etterpå skal eg bowle med jobben (mulig eg må avlyse det siste der hvis eg ikkje blir ferdig idag), og på fredag skal eg jo reise oppover og prøve meg på opptaket.

Kurshelga blir om problematferd, og denne gleder eg meg VELDIG til! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar