torsdag, oktober 30, 2008

Dårlig til å oppdatere for tida....

Det er lite som skjer for tida. Vel, på hundefronten, i alle fall. Jobbmessig har det vore særdeles travelt, og overskuddet har mangla i det siste.

Derfor har eg meldt meg på kurs i rallylydighet som skal gå sju mandagar framover, og det begynner på mandag. Håper å få ny inspirasjon og lyst derifrå. :-)

Ellers har me merka endring hos begge hundane etter besøk hos dyretolk i forrige veke. Joey er piggare, mjukare i kroppen, og meir MED, liksom. Han får ikkje dei lengste turane lenger, og ser ut til å trivast med det.

Ayla er roligare. Littegranne, i allefall. Ho har hatt litt matvegring dei siste vekene, og etter at me var hos dyretolken som sa ho var øm i gommane, har me bløyta maten heilt opp til henne. Tidlegare har dei fått tørrforkulene i skåla med litt vatn oppi, og så har dei nærmast slukt det. Men altså ikkje Ayla dei siste vekene.
Det første måltidet med heilt oppbløtt mat slukte ho. Og det neste, og det neste og så vidare. Så kan ein dømma sjølv om dyretolken hadde rett i ømme gommar eller ikkje. :-)

Når det gjeld atferda til Ayla, så fekk eg besøk av ei venninne på helgebesøk i dag. Ayla har ikkje sett henne på eitt år, og eg var mildt sagt tvilande til korleis dette skulle gå. Det gjekk heilt glimrande! Ute på tur seinare på ettermiddagen traff me ein del folk, og alle passeringane gjekk gullgodt, sjølv om eg feiga ut og stilte meg ein meter vekk frå stien i staden for å passere i fart. Me kjem dit... berre ikkje i dag...

Neste år har eg veeeeeldig lyst til å melde meg på sommerleir på Troll Hundeskole. Den er driven av Anne Lill Kvam som har skrive "Nesearbeid for hund" 

Ellers trur eg planen neste år må bli å halda ein del kurs sjølv, etter at eg har gjort ferdig dei to siste helgene på Fjellanger si instruktørutdanning.

Og nå gledar eg meg til å starte på eit kurs der eg har praktisk talt ingen forkunnskaper frå før! :-) Det blir kjekt!!!

4 kommentarer:

  1. Takk for koselig tilbakemelding! Det går bare mer og mer opp for meg, Zelante er en fantastisk hund, jeg måtte bare rette litt på mine tanker først:-)

    Det sommerkurset fikk jeg også fryktelig lyst til å gå på.....

    SvarSlett
  2. dark and twizted,
    Takk for den fine kommentaren, hvem du nå enn er :-)


    Britt,
    Jeg har sendt mail til Troll Hundeskole, og det skal være tre sommerleire der neste sommer. De ser kjempekjekke ut, alle tre, men jeg må nok velge meg en av dem...
    Hadde jo vært utrolig gøy om du også hadde funnet ut at du ville gå, dah! (hint hint)

    SvarSlett
  3. Må tenke litt på det, gi meg beskjed om hva du melder deg på da....

    SvarSlett