torsdag, november 12, 2009

Demonstrasjonshund

Vetle er reist til sørlandet for begravelse, så det betyr at det berre er Ayla og eg som er heime. Ja, og Legolas, då... :-)
I kveld hadde eg aller aller siste kvelden med kvalpekurset, og tok med meg Ayla for å vise litt ulike måtar å trene innkalling på. Ho hadde fått litt Bachs blomstermedisin mot angst for kjente ting på forhånd, og det hadde eg fått i meg også ;-)

Me kom der tidlig, og etter fem minutter med trening, kom ei av deltakarane. Ayla såg ut til å tru at me nå skulle leike tannvisningsleiken, og sat og kikka forventningsfullt på meg. Eg lurte på om ho ville gå og helse, og det ville ho definitivt! Etterpå kom ho bort igjen til meg, fekk belønning, og ville bort igjen for å helse meir. 

Planen var egentlig å trene litt rally, men dette var ein vel så god trening likevel :-)

Litt seinare tok eg henne ut igjen for å demonstrere innkalling. Då jobba ho også veldig veldig godt. Eg brukte same deltakaren igjen til statist som eg skulle kalle Ayla inn fra, og ho gjorde ein flott jobb! Både deltakaren og Ayla :-)

Då me kom heim, fekk ho maten sin som ho omtrent ser ut til å kunne døy for i det siste, og så stjal ho ein pinne frå vedkassa og gjekk på puta si og snorksovna etterkvart. :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar