søndag, november 15, 2009

Siste innspurt før konkurranse

Då Vetle reiste nedover til sørlandet på torsdag, var eigentleg planen å trene ganske intenst fram til og med lørdag. Så skulle me ta ein pause på søndagen for å gi Ayla ekstra treningsiver på mandag når me skal gå klasse 2 i Rallylydighet.

Eg sette meg derfor ned og gjekk gjennom øvelsane me må kunne, og såg at det ikkje var så mykje me trengte å terpe på.

201 8 TALL - MAT
Denne har me ikkje trent på endå, men skal gjer det i dag. Har planar om å legge blaut kattemat oppi skålene for å gjer det vanskelig for henne.

202 STOPP – STÅ - GÅ IFRA - BERØR
Denne har me trent mykje på tidligare, og eg fekk til to repetisjonar med Ghita på mandag, og det gjekk heilt fint.

203 TILBAKE - FOROVER FRA STÅ
Denne høyrer til 202, og innebærer berre å gå tilbake til hunden og gå vidare.

204 STOPP - GÅ IFRA – INNKALLING
Her skal eg berre gå frå henne og så kjem eg til skilt 205

205 SNU OG KALL INN
Her skal hunden komme og sette seg i front. Dette har me jo aldri terpa noko særleg på, men med hjelp av håndtarget kjem ho rett inn i front og smeller ned i sitt.

206 AVSLUTT HØYRE
207 HØYRE FREM
208 AVSLUTT VENSTRE
209 VENSTRE FREM

Alle desse har me trent på til klasse 1, og går på korleis hunden skal inn i utgangsstilling igjen.

210 STOPP - VRI 180 GRADER – HØYRE – STOPP
Ingen problemer

211 STOPP - VRI 180 GRADER – VENSTRE – STOPP
Heller ingen problem. Men etterkvart som eg har trent på det likevel, har eg nå ein 45 kg tung rottweiler som danser bakover i venstrevendingar! Eg har ikkje filma det endå, men det må sjå nydeleg ut! :-)

212 STOPP - FRA SITT - HELT OM HØYRE OG FREM
Ingen problemer

213 STOPP - FRA SITT - HELT OM VENSTRE FREM
Same som med 211


214 SITT FORAN - 1,2,3 STEG BAKOVER
Ingen problemer, bortsett fra det same som med alt som inneber å sette henne i front fra FVF; eg må få vekk target på skilt

215 SEND OVER HOPP
Hehe.. problemet blir vel å IKKJE få henne til å hoppe med ein gong ho ser hoppet.

216 STOPP - LØP I FRA – KALL INN FORAN I FART
Øvelsen skal sjå ut sli: Sitt og bli, springe frå, kalle på hunden mens eg spring, få hunden i front mens eg spring, og så skal hunden sette seg i front. Deretter skal me avslutte med ein av 206, 207, 208, 209

217 DEKK UNDER MARSJ
Ingen problem, ho hiver seg ned i dekk før eg er ferdig med å sei LEGG DEG

218 STOPP – SITT – SPRINGMARSJ
Heller ingen problemer

219 STOPP - HØYRE SKRITT – STOPP
Denne er eg litt usikker på, trur eg.
Dette står i reglane: "Ekvipasjen gjør holdt og hunden setter seg i utgangsstilling. Føreren tar et steg ut til høyre og hunden setter seg en gang til. Deretter kommanderer fører med seg hunden fremover til neste øvelse."
Eg tolker dette slik: Eg stopper, Ayla setter seg, eg tar et steg mot høgre uten å skifte retning, og Ayla setter seg igjen. Altså ein klassisk lydighetsforflytning. I såfall er det ingen problemer her, heller.

220 HELOMVENDING – VENSTRE
Same som i 211, ho dansar rundt meg når eg snur til venstre!


Hatøvelsen vår som me fekk trekk for i desember i fjor , stopp-vri til venstre-stopp, har også løyst seg nå med denne dansinga hennar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar