søndag, november 15, 2009

Video fra dagens trening

4 kommentarer:

  1. Det kan nok være at du husker henne. Hun sa du var hjelpeinstruktør på valpekurset hun gikk på :-) Vi bor i samme nabolaget - så det blir nok noen turer på oss i sporløypa, ja!

    Veldig fascinerende med at de kan det bare "sånn" - ja - veldig kjekt å trene ting som er naturlig for hunden! Lykke til med rallytreningen din - det ser jo flott ut på videoen i hvertfall! Men nå er jo ikke jeg ekspert - men blir veldig imponert :-)

    SvarSlett
  2. det ser flott ut! Finfin kontakt og finfine øvelser. Heie Heia!

    SvarSlett
  3. Måtte jo innom og sjekke litt i bloggen din når eg snubla over den.
    Jammen ikkje verst at du huska en rottweiler med navn Embla:) Er jo tross alt en stund siden valpekurset (sånn ca et år)

    Ser ut som om du og Ayla driv med litt av kvart spanande.

    Hilsen Gunn og Embla:)

    SvarSlett
  4. Siv,
    Ja, hun går egentlig bra så lenge vi får være i fred ;-) I kveld gikk hun med så klistra kontakt, stakkar, at hun gikk rett på hinderet. Men brydde hun seg om det? Neida, ikke det spøtt :-)


    Gunn,
    Jøje meg, er det så lenge sidan?
    Klart eg husker deg og Embla :-)

    Og ja, me driver med litt av kvart, me.. Det er jo derfor eg har hund, må vite ;-)

    SvarSlett